Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator TDA7386

Bulanu

Postări Recomandate

Vreau sa incep un proiect la un amplif cu un TDA7386 4x45W alimentat la 12V de la o sursa de calculator....Ce scheme imi recomandati?.. am tot cautat pe net, dar nu gasesc, decat scheme "Double Layer", care sunt cam dificil de realizat pt mine, datorita faptului ca sunt "Incepator"Va multumesc mult

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

7

• Bulanu

7

• Mihai85

1

• ratza

1

Top autori în acest subiect

Conform cu datasheet-ul integratului (pagina3), la o alimentare cu 13,2V obtii 4 x 18W/4 ohmi cu pina la 0,8% distorsiuni. Uite si aici cum a fost realizat un amplificator cu acest integrat http://www.hilo90mhz.com/electronics/au ... o_amp.html Este utilizat PCB dublu placat, deoarece ar fi prea mare inghesuiala intre pinii integratului, fiind nevoie sa se asigure un minim al latimii traseelor de masa, alimentare si iesire, unde se vehiculeaza curenti ceva mai mari.

Ce scheme imi recomandati?

Schema din datasheet-ul integratului.
Link spre comentariu

Daca gauresti PCB-ul in citeva locuri, inainte de a realiza traseele (prin orice procedeu ai alege sa-l faci) vei putea "centra" usor cele doua fete sa se suprapuna acolo unde trebuie. Gaurile de centrare pot sa fie sau sa nu fie folosite la montarea componentelor; principalul e ca ele sa existe, pentru a-ti fixa puncte de reper.

Link spre comentariu

nu pot modifica cablajul, sa-mi vina integratul undeva pe mijloc, cu picioruse in stanga si in dreapta??.. las loc ~ 3cm de traseu pentru radiator, si mi-ar veni integratul pe mijloc+radiatorul...?Pun aceste intrebari, ca sunt incepator, si nu stiu "Ce se intampla daca lungesc putin cablajul si-l modific putin..." in unele situatii in electronica stiu, ca, totul e stas... asa cum arata acolo, asa trebuie sa fie facut... :bataie

Link spre comentariu