Vizitator daukus Postat Decembrie 10, 2009 Partajează Postat Decembrie 10, 2009 Salutare,Am o instalatie de pom primita de pe undeva din afara, la 110 V. Am facut rost de transformator, de pe la o imprimanta mai veche tot pe acelasi sistem, am probat functioneaza, desi se cam incinge traful dar fiind d-ala cu tole baban, nu cred ca ia foc.Problema mea e ca as vrea ca becurile sa se stinga si sa se aprinda macar, deci sa nu stea aprinse tot timpul cum e acum.Daca ma puteti ajuta in sensul asta ca sunt incepator rau, nu am idee cum s-ar putea face chestia asta; cu o schema ceva sau eventual un montaj gata facut de unde as putea sa procur.Multumesc anticipat tutoror. Link spre comentariu
harman37arun Postat Decembrie 10, 2009 Partajează Postat Decembrie 10, 2009 pai ar fi bine sa ne spuneti ce consum are instalatia.O instalatie de pom nu consuma mai mult de 20w.si ar mai fi un amanunt la ce tensiune merg becurile?alegeti un transformator mai mare sau daca instalatia e pe 2 ramuri legati ramurile instalatiei in serie si va merge la 220 fara nici o adaptate.....sau daca nu aveti parte elctronica puteti pune o dioda de putere in serie cu instalatia BY299. Link spre comentariu