sms2 Postat Decembrie 9, 2009 Partajează Postat Decembrie 9, 2009 Salut imi poate spune cineva daca este anormal ca uleiul din motor sa fie negru la verificarea pe joja dupa 2-3 mii de Km de la schimb?. Am facut schimbul de fiecare data la 10000Km ( Castrol 5W40 fullsyntetic ). Care ar putea fi cauza inegririi uleiului la acest motor 1,9 TDI ? Link spre comentariu
srdjan Postat Decembrie 9, 2009 Partajează Postat Decembrie 9, 2009 pai uleiul de motor vechi e foarte negru si ramane inauntru ce adera la peretii blocului motor. acuma cat de negru va rezulta in combinatia cu uleiul nou e discutabil; oricum se innegreste destul de repede. important e sa-i simti vascozitatea intre degete daca ai pricepere. oricum in mod normal la 15.000 km se schimba si se completeaza in functie de ardere/pierdere. deci revin... nu culoarea ci eficienta in ungere e importanta. Link spre comentariu
Vizitator dr00py2nd Postat Decembrie 9, 2009 Partajează Postat Decembrie 9, 2009 La oricare diesel se innegreste destul de rapid dupa schimb , Link spre comentariu
sms2 Postat Decembrie 9, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2009 Ok va multumesc mult m-am linistit credeam ca e ceva grav !!!! Sanatate! Link spre comentariu
srdjan Postat Decembrie 9, 2009 Partajează Postat Decembrie 9, 2009 ideea era sa te linistesti dar daca tie ti se pare suspect, sa ceri si o a doua parere cuiva care se pricepe si se poate uita. ar fi pacat sa te trezesti cu probleme ireversibile de motor pt ca asa ti-a zis cineva pe forum. ma gandesc ca pana intr-o saptamana tot poti sa arati cuiva cum arata uleiul ala...nu ma refer neaparat la problema de fata, chiar nu cred ca masina ta se confrunta cu problema asta, dar la modul general... asa cum nu ti-ai dori sa fi diagnosticat medical pe un forum Link spre comentariu
blazeu Postat Ianuarie 19, 2010 Partajează Postat Ianuarie 19, 2010 Uleiurile au aditivi detergenti care spala si mentin in suspensie reziduuri de ardere (gen funingine) ceea ce conduce la aspectul inegrit. Ar fi bine de verificat calitatea etansarilor (segmenti, camasi), si inainte de toate daca exista batai, semn al unor jocuri marite. Toate cele bune! Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 eu la doua schimburi de ulei fac o "spalare"scot uleiul uzat pun 3l de ulei ieftin fac o tura de 10 kmscot uleiul folosit pentru spalareschimb filtrul de ulei pun uleiul curat de calitate si astfel se curata destul de bine motorul " pe interior"deja am parcurs 250000km fara sa umblu la motor Link spre comentariu
Vizitator marius_vfp Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 florinellll e buna si ideea ta , dar sunt substantze care se introduc in motor cam 500 ml pe la 30 40 ron care spala motorul il lasi5 minute pornit si ii dai uleiul jos , si pui pe cel nou , alta idee ar fi modificarea sistemului , un by-pass ,sper ca ma intzelegetzi ,un alt filtru mai fin in microni cam 5 nu 20 cat e uzual si filtrarea va fi eficienta , uleiu se va inegri mult mai greu , sau chiar deloc , asta am vazuto pe un site american la un ford 250 Link spre comentariu
blazeu Postat Mai 13, 2010 Partajează Postat Mai 13, 2010 Tehnica "spalarii" are atat partizani cat si adversari. In afara de varianta cu uleiul de scrificiu, se mai poate folosi solutie "flush", care parca se adauga inainte de schimbarea uleiului.Mi se pare logica ideea de a NU utiliza solventi puternici, deoarece acestia pot "mobiliza" depuneri groase si pot infunda trasee mai subtiri, producand "infarct" adica gripaje prin lipsa ungerii (numai cu ocazia demontarii motorului e recomandat a "ataca" depuneri mai groase).La un motor ceva mai uzat, eventual SH, unde controlul calitatii intretinerii e "aproximativ", scaparile de gaze de ardere sunt mai mari - mai ales la un Diesel, care are compresia mai mare si a carui combustibil produce mai multa funingine - de unde rezulta inegrirea mai rapida si intensa a uleiului. Tastul "suprem" ar fi pH-ul: normal, un ulei in buna stare are peste 7 (e mai mult sau mai putin alcalin). Daca a devenit acid (sub 7), trebuie schimbat cat mai repede. Culoarea e un indiciu al uzurii motorului si nu al calitatii ungerii asigurate de ulei.Drumuri bune! Link spre comentariu
siti Postat Mai 13, 2010 Partajează Postat Mai 13, 2010 Salut imi poate spune cineva daca este anormal ca uleiul din motor sa fie negru la verificarea pe joja dupa 2-3 mii de Km de la schimb?. Am facut schimbul de fiecare data la 10000Km ( Castrol 5W40 fullsyntetic ). Care ar putea fi cauza inegririi uleiului la acest motor 1,9 TDI ?stai linistit,nici o problema,la diesel asa se intampla,benzina e altceva Link spre comentariu
florinellll Postat Mai 15, 2010 Partajează Postat Mai 15, 2010 Mai ar fi o problema,Multi posesori de auto folosesc uleiuri foarte scumpe si fac schimbul la 15000Km ba chiar am auzit pe unul ca el face schimbul la 20000Km ca a bagat un ulei minune.Stiu pe cineva care a segmentat MERCEDESUL LA 150.000Kmin loc de 600-700.000Km(din cauza uleiului performant si a schimbului facut la Sfantul Asteapta)Mai bine folositi uleiuri ceva mai ieftine si faceti schimbul mai des.Eu schimb uleiul la 7000Km si sunt foarte multumit.De exemplu la CFR au laborator unde verifica uleiul de la locmotive si nu numai, va dati seama ca acolo nu merge pe incredere la motoarele de 2000cp care se folosesc la locomotive.Cred ca daca ducem la expertiza un ulei din asta foarte scump si foarte performant vom avea surprize tot foarte mari in sens negativ. Link spre comentariu
gcom61 Postat Mai 15, 2010 Partajează Postat Mai 15, 2010 Cred ca daca ducem la expertiza un ulei din asta foarte scump si foarte performant vom avea surprize tot foarte mari in sens negativ.Am dus eu mobil1 5w40 la analiza dupa 7000km si in raport cu cel nefolosit s-a schimbat alcalinitatea si continutul C ars (cenusa-cu alte cuvinte).Testul de gripare a fost identic la uleiul [ars] si la uleiul nou.Presupunand ca omul s-a linistit de cand a postat ,innegrirea uleiului are loc mai rapid cand in motor a fost un ulei de calitate indoielnica si tinut multi km ,si s-a inlocuit cu unul de calitate sau cu alcalinitate mai mare.Si atunci cand motorul are uzura,si se forteaza mai mult este normal sa se innegreasca. Link spre comentariu
florinellll Postat Mai 16, 2010 Partajează Postat Mai 16, 2010 Ai dreptate la diesel se inegreste mai repede decat la benzina,Stiai ca la GPL este mult mai curat decat pe benzina.La mine dupa 5000Km este la fel cum l-am pus in motor.Sunt interesat ,unde ai verificat uleiul?Vreau sa fac si eu un test.O adresa zi-mi si mie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum