Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

help !!!! .....LC75823.... ?!!!

GigiZ

Postări Recomandate

LC75823

stiu ca e un microcontroler dar vreau mai multe detalii.

Schema circuituli e deja facut ... :d adica e de pe un casetofon auto si nu stiu exact de unde sa incep ....... :wink:

Cine isi ofera 10 min sa imi explice putin mai mult ..si ...eventual o schema ...?!!

bogdanm: se muta la "Diverse"

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• GigiZ

5

• bogdanm

3

Vizitator johnny

Salut...!,LC75823,este un LCD display driver produs de firma Sanyo.Datasheetul il potzi descarca in format PDF http://www.alldatasheet.com/ .

Citat

stiu ca e un microcontroler dar vreau mai multe detalii.

,si eu vreau.Ce vrei tu sa faci ,mai exact ?(dupa cum tzi-ai dat seama Lc75823 nu este un microcontroler).
Link spre comentariu

PAI sunt incepator la dinastea..... :d nu prea ma pricep ... :shock: ma gandeam ca poate cineva se ofera sa-mi explice cum ar functiona afisajul asta si ce microcontroleer imi trebuie pentru comandarea volumului basului inaltelor etc.... :lol: :d

Link spre comentariu
Vizitator johnny

Sa inteleg ca vrei sa realizezi o schema de amplificator cu control digital al functiilor si afisaj LCD?,ai o schema pe care vrei sa o inbunatatesi?,vrei sa faci ceva de la zero?, sau ce?. Tzi-am cerut sa dai mai multe detalii!;cum vrei sa te ajute cineva daca tu nu spui exact ce vrei sa faci?

Link spre comentariu

AM cuparat fata unu casetofon auto pe care am afisajul si lc75823 :d

Am anlizat schema si nu am inteles mai nimic.... :cry:

Ce vreau sa stiu ....nu stiu.... :d :shock: pt ca nu ma pricep la pic-uri

Eu banuiesc ca :

Acest lc75... comanda afisajul

La randul lui acest lc e comandat de un pic----pe care nu il stiu .....deci vreau sa stiu cum vine schema de comanda per ansamblu cu integratele necesare :wink:

Cam asta era :d

Link spre comentariu