Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Identificare ,componenta


Postări Recomandate

Am probleme cu circuitu de comanda a excitatiei unui generator .Tip 4 ELECTRICFabricat de Ruris Am scos schema dar nu stiu ce este componenta F640A ,in capsula ,TO220 ,din cele care sant izolate inspre radiator .

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Adierea

    6

  • edy_wheazel

    2

  • remus68

    2

  • zal

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Circuitu este un stabilisator ,exact cum este releu de incarcare la masina .Eu vreau datele a componentei F640A ,acest tranzistor sau ce este comanda direct bobina care este pe rotor .Eu vreau sa repar sau sa refac acest stabilizator ,sa pun la final o componenta mai rezistenta ,pentru ca cele originale au probleme ,se ard foarte usor .

Link spre comentariu

Cele doua punti de diode sant alimentate de doua bobinaje separate intre ele si se bobinaju de forta .Multumesc Dau cateva navete de bere ca am nevoe de generator in zilele astea .

Link spre comentariu

Tiristor Nare cum ,pentru ca tensiunea care intra este continua si filtrata ,la esire are conectata o bobina care nu are intrerupere pentru dezamorsare .Nare nevoe sa reactioneze rapid acest montaj pentru ca functioneaza la 50Hz , nu lucreaza in comutatie ,maidegraba este un alimentator liniar .Stie cineva cum pot cauta pe google ,eu am incercat si gasesc niste componente de A.D.N.in rest nimic ,credcai o componenta chinezeasca .

Link spre comentariu

Nustiu exact ,orcum este tranzistor ,pentru ca nu lucreaza in comutatie dar nustiu nici tensiunea de alimentate macar .Pun o poza cu generatoru poate este si alcineva care a avut probleme ,pentru ca acest tranzistor final nare nici macar radiator ,iar sarma care este bobinata pe rotor este cam de 09mm , si credca cam ii trebueputere mai mare .Eu am lucrat cu relee de incarcare auto care nu avea un 2N3055 cam slabe sperante pentru a rezista premult ,si sarma era de 06mm ,tensiunea 14,5V .

Link spre comentariu

Pot inlocui acea componenta cu un IRFP ,sau alt tranzistor de putere ,daca da ,ce modificari trebue sa fac .Pentru maine voi alimenta rotoru in serie cu un reostat ,pentru a masura tensiunile de esire .Banuesc ca tensiunea de alimentare a rotorului ,dupa mine este peundeva intre 100-200V .Ma gandesc la ceva de genu .Tranzistor bipolar MJ15003MJ15004 Putere dispata 250W Tensiune CE 140V2N3772 Putere dispata 150W Tensiune CE 100VMOSFETIRFP450 ;IRFP460 Tranzistoarele care sat trecute leam deja ,asi merge pe varianta MOSFET-uri tranzistoarele bipolare au curent de baza cam mare .

Link spre comentariu

Banuesc ca tensiunea de alimentare a rotorului este pe undeva intre 100-200V

Daca e asa, atunci ce faci cu tranzistoare cu Uce = 100...140V ? Orice componenta e aia arsa, bipolar sau mosfet, cauta si inlocuieste-o cu una de acelasi tip si cu Uce > 300V (daca-i bipolar) sau Vds > 300V daca e mosfet si bineinteles de putere, ca sa reziste la curentul de excitatie.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări