script22 Postat Noiembrie 24, 2009 Partajează Postat Noiembrie 24, 2009 De cateva zile ma roaga un prieten sa ii fac ceva la masina sa nu ii mai inregistreze tahografu cand merge masina. Ma gandeam ca ii tai firul si se rezolva dar treaba este mult mai complicata , cand iam taiat firu mi-a aparut o eruare pe ecran. Senzorul are 4 fire 2 de alimentare si 2 de date unul este un fel de cloc si unul data. NU am osciloscop sa vad exact cum sta treaba dar din ce am observat eu pe cel de date trimite semnal doar cand merge masina iar pe cel de cloc trimite in continu un semnal. Senzoru e facut cu cap cand masina merge o data la 1 secunda pe pinul de cloc se schimba valoarea si asta anunta tahofgrafu ca ar trebui sa primeasca date dar firul fiind taiat da eruare eu am nevoie de un montaj facut cu un pic care sa imi inregistreze semnalul de pe pinul de cloc cand masina sta pe loc si sa il simuleze cand masina merge jos e un link cu senzorul respectiv http://www.stemarktahograf.com/docs/kitas-2171-20.pdf cine pote sa ma sfatuiasca ce pic sa folosec si cat mai multe detalii. treaba nu e grea eu am pus aparatu de masura si la 2 secunde imi da o valoare de 7 volti care scade la 5 si urca la 6 si apoi la 7 cand masina sta pe loc cand e pornita imi arata 7 scade la 5 staputin si urca la 7 bine ca pentru asta aveam nevoie de osciloscop. va rog mult cat mai multe sfaturi Link spre comentariu
Vizitator sovieticool Postat Decembrie 6, 2009 Partajează Postat Decembrie 6, 2009 despre ce masina e vorba ? eu am facut la un mercedes sprinter o chestie care se poat dezvolta. omului ii lua firma numai numarul de km. am facut dintr-un un montaj si conectat la bricheta ii tinea kilometrajul in 90 km/h si punea cat dorea. Link spre comentariu
script22 Postat Decembrie 8, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2009 despre ce masina e vorba ? eu am facut la un mercedes sprinter o chestie care se poat dezvolta. omului ii lua firma numai numarul de km. am facut dintr-un un montaj si conectat la bricheta ii tinea kilometrajul in 90 km/h si punea cat dorea.Nu conteaza modelul de masina important e senzorul ori cum sa rezolvat Link spre comentariu
Vizitator sovieticool Postat Decembrie 8, 2009 Partajează Postat Decembrie 8, 2009 firele care veneau de la sonda de viteza le-am pacalit Link spre comentariu
script22 Postat Decembrie 8, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2009 modelul asta trimite semnalul digital criptat la modelul vechi e mult mai simplu ai 8 impulsuri pentru 8 rotatie 1 rotatie = aprox 1kmu ai folosit un 555 ?cu iesire pwm reglabila ? Link spre comentariu
Vizitator sovieticool Postat Decembrie 8, 2009 Partajează Postat Decembrie 8, 2009 nu cu un uln2003 Link spre comentariu
Vizitator bosulhary Postat Septembrie 29, 2010 Partajează Postat Septembrie 29, 2010 senzorul abs unde il gasesc la un sprinter 311 CDI? Link spre comentariu
florinnn22 Postat Septembrie 29, 2010 Partajează Postat Septembrie 29, 2010 faza cu inginerutul tahograf la alea vechi era simplu, la astea noi daca te opreste arr o cam bagi pe maneca, daca e vb doar de firma nu-i problema. nu stiu exact unde are senzorul de abs sprinterul ,dar nu are doar un senzor ci 4 cate unu ptr fiecare roata, de regula montate undeva pe fuzeta, uitate dupa un inel ce seamana cu un pinion care este montat pe una din partile in miscare ale rotii, in dreptul la acel inel se pune senzorul de abs. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum