Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 23, 2009 Partajează Postat Noiembrie 23, 2009 buna seara, in primul rand in cer scuze ca am deschis un subiect nou, dar nu pot sta sa caut pe forum o rezolvare la problema mea. ea consta in: am o masina de spalat automata, marca whirlpool, model AWT 5107-1000, din anul 2006 si azi cand am vrut sa o pornesc am constatat ca cuva era infranata. am demontat masina si m-am uitat prin ea, ca mai umbu si eu pe la cate ceva, si am constatat ca motorul e cauza. cand il invart face un zgomot ca si cum un fir, un obiect mic a intrat in contact cu rotorul lui. preventiv i-am verificat si carbunii, sunt ok. m-am uitat mai atent si am observat ca rotorul se freaca de ceva de la motor, cred ca sa descentrat. si motorul era plin de negreala de la carbuni.crede-ti ca asta ar fii problema? si as putea remedia problema? cred ca facea si scantei ca am simtit miros specific lor.daca as cumpara un motor nou as rezolva din start, dar nu gasesc. motorul e : C.E. SET. MCA 45/64-148 / ALB1, 1,9a - 420 W.mai pana la inceputul anului masina de spalat a stat pe timpul iernii in umezeala, si structura ei este plina de calcar.MULTUMESC. Link spre comentariu
harman37arun Postat Noiembrie 23, 2009 Partajează Postat Noiembrie 23, 2009 Eu zic ca e bine sa inlocuiti periile(carbunii) dar inainte de asta verificati rulmentii.Deci desfaceti motorul,verificati jocul la rulmenti si eventual schimbati,veificati colectorul de la motor daca nu are sant si eventual dus la un strungar sal finiseze sa fie drept si apai montati motoru la loc si il centrati.Cu putina rabdare o sa fie ok daca bobinajul motorului nu e ars. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 23, 2009 Partajează Postat Noiembrie 23, 2009 motorul merge, carbunii sunt inca buni, au cca 4 cm lungime, joc la rotor nu am observat.cred ca o sa desfac eu motorul, ca sa numai apelez la oameni care repara masini de spalat. ar trebui sa iau in calcul ceva anume? motoare am mai desfacut, dar nu asa de mari, gen ventilator, aspirator. Link spre comentariu
dem3ntor Postat Noiembrie 24, 2009 Partajează Postat Noiembrie 24, 2009 ia un spray gen wd-40 lubrifiant si dai din belsug in el, poate isi "da drumu"!Multumesc! Link spre comentariu
gymy Postat Noiembrie 24, 2009 Partajează Postat Noiembrie 24, 2009 Daca are rulmenti care fac galagie sau frineaza schimba-i.Cu spray-ul nu-i faci nimic. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 24, 2009 Partajează Postat Noiembrie 24, 2009 am vrut sa desfac motorul dar se pare ca nu e cu suruburi cum am crezut, e cu capse prins. o sa incerc cu uleiul ala. pot sa pun si la rotor sau trebuie doar la rulmenti?acum am testat masina de spalat, face zgomot ca si cum ar fii un motor tunat, in plus am constatat ca ii curge apa. nu stiu de unde, am testat-o fara un capac, iar apa venea de undeva de sus. asta se intampla de mult timp. cred ca se scurge apa de la pompa, ca am testat odata cu jumate din ciclul obisnuit de spalare( a necesitat si apa) si a doua oara doar pe stoarcere, si nu am vazut sa ma curga apa. daca doriti pun si poze cu portiuniile unde am vazut eu ca curge apa. Link spre comentariu
icet Postat Noiembrie 24, 2009 Partajează Postat Noiembrie 24, 2009 Ar fi bune niste poze iar rulmentii de la motor daca fac galagie trebuie inlocuiti altfel o sa se strice motorul si nou costa cam 500 ron. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 25, 2009 Partajează Postat Noiembrie 25, 2009 am depistat de unde curge apa, e de la pompa de apa, cea care pune apa in cutia de detergent, curge doar cand stoarce, nu multa, cred ca e un surplus, la motor nu are cum sa ajunga ca e ferit, doar pe firele lui. iar de schimbat rulmentii la motor nu stiu daca pot sa ii schimb, cum am mai spus, nu are 4 suruburi cum am crezut, are 4 nituri,capse cum se numesc. am vorbit cu un nene si a zis ca o sa vina, o sa mai caut un om care se ocupa cu bobinari, centrari si alte chestii la orice tip de motor. as pune si poze, dar cred ca o sa va speriati cat calcar are masina pe ea.o sa fac mai incolo. Link spre comentariu
icet Postat Noiembrie 25, 2009 Partajează Postat Noiembrie 25, 2009 am depistat de unde curge apa, e de la pompa de apa, cea care pune apa in cutia de detergent, curge doar cand stoarceNu are pompa pentru asa ceva.Doar pentru evacuare.Apa care intra in caseta de detergent vine prin presiunea de la retea,iar apa care curge doar la stoarcere eu as banui ca este de la garnitura care etanseasa cuva la partea superioara(posibil sa ma insel).Chiar daca motorul e nituit tot se schimba rulmentii.Am facut destule astfel de operatii,iar in locul acelor nituri se monteaza suruburi.As vrea totusi sa insisti sa sa observi de unde se prelinge cu precizie apa atunci cand curge. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 26, 2009 Partajează Postat Noiembrie 26, 2009 am depistat de unde curge apa, e de la pompa de apa, cea care pune apa in cutia de detergent, curge doar cand stoarceNu are pompa pentru asa ceva.Doar pentru evacuare.Apa care intra in caseta de detergent vine prin presiunea de la retea,iar apa care curge doar la stoarcere eu as banui ca este de la garnitura care etanseasa cuva la partea superioara(posibil sa ma insel).Chiar daca motorul e nituit tot se schimba rulmentii.Am facut destule astfel de operatii,iar in locul acelor nituri se monteaza suruburi.As vrea totusi sa insisti sa sa observi de unde se prelinge cu precizie apa atunci cand curge.la treaba cu motorul m-am gandit si eu sa ii desfac niturile si sa pun suruburi. dar nu stiu cu ce metoda as putea sa le defac. ma gandeam sa le gauresc cu bormasina si cu spiral de fier, dar raman cu dilema de unde sa iau rulmentii.apa nu curge multa si cred ca e de la furtunul de apa din interiorul masinii, ca am urmarit urmele de apa. o sa ma uit si la el.cei care stiti de unde as putea cumpara rulmenti din bucuresti sa imi spuneti.multumesc. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 26, 2009 Partajează Postat Noiembrie 26, 2009 am vorbit cu un om si mi-a zis ca poate sa il desfaca dar la tahometru nu poate sa umble ca e prins cu un nit.se poate desface si discul tahometrului din rotor? a reusit cineva?ca maine ma duc sa iau motorul, si o sa ma pun sa il desfac sa vad, ca un motor nou este intre 400-500 ron si nu se merita. Link spre comentariu
icet Postat Noiembrie 26, 2009 Partajează Postat Noiembrie 26, 2009 Se desface si senzorul tahimetric de pe rotor.Daca e prins tot cu nit,se foloseste un spiral pentru a inlatura capul nitului si apoi iese si senzorul.Daca nu se scoate acest senzor nu se poate inlocui rulmentul de la colector(6202 sau 6201 in unele cazuri) si cu siguranta are si asta uzura.Daca va mai pot ajuta cu ceva,nu ezitati sa intrebati. Link spre comentariu
Vizitator crazyalex86 Postat Noiembrie 26, 2009 Partajează Postat Noiembrie 26, 2009 Se desface si senzorul tahimetric de pe rotor.Daca e prins tot cu nit,se foloseste un spiral pentru a inlatura capul nitului si apoi iese si senzorul.Daca nu se scoate acest senzor nu se poate inlocui rulmentul de la colector(6202 sau 6201 in unele cazuri) si cu siguranta are si asta uzura.Daca va mai pot ajuta cu ceva,nu ezitati sa intrebati.am vazut ca sunte-ti din bucuresti. cumva, din intamplare va ocupati si de reparat motoare, si ce mai tine de electocasnice. ca as putea sa apelez la serviciile d-voastra, ca si eu sunt din bucuresti. Link spre comentariu
icet Postat Noiembrie 26, 2009 Partajează Postat Noiembrie 26, 2009 Daca doriti sa va ajut cu inlocuitul rulmentilor la motor vorbim pe privat. Link spre comentariu
Vizitator clncatalin Postat Decembrie 5, 2009 Partajează Postat Decembrie 5, 2009 Va salut!Ma numesc Catalin, sunt înv???tor ?i m-a lasat masina de sp?lat.Am mai avut o preoblema cu vreao 2 ani în urm?, dar cineva mi-a schimbat un condensator ?i a mers brici.Acum a trosnit, a p?c?nit ?i a început s? miroase a ars.Am desf?cut capacul ?i am vazut c? unul dintre condensatori (sper s? nu gre?esc-sunt profan în ale electricii ?i electronicii) este cr?pat bine. Am cautat la foarte multe magazine, l-am dat ?i unui distribuitor de piese electrice ?i ...nimic.Nu reu?esc s? g?sesc aceast? pies?.V? rog, dac? m? pute?i ajuta cu vreo informa?ie. Ata?ez documentul cu schema electric? ?i ceea ce scrie pe pies?. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum