ShadowDaniel Postat Noiembrie 22, 2009 Partajează Postat Noiembrie 22, 2009 Salut, am si eu nevoie de putin ajutor. Am niste panouri mari cu leduri, defapt nu sunt ale mele nu le-am vazut doar ce mi s-a povestit de ele. Din cate am inteles sunt destul de mari.. cam cat 2 LCDuri de diagonala 52inch... nu pot aprorxima acuma o marime. Ideea e ca doresc sa fac un ceas pe unul din acele panouri. Sunt cam incepator si imi imaginez ca asa ceva implica multe deoarece sunt multe leduri si fiecare trebuie aprins intrun moment anume incat sa arate ora corect. Ceasul as dori sa fie digital deoareece e mai simplu. Astept scheme si sfaturi.Multumesc Anticipat. Link spre comentariu
adicontakt Postat Noiembrie 22, 2009 Partajează Postat Noiembrie 22, 2009 din cate stiu daca sunt asa mari acele panouri sunt programabile( se pot programa ca sa afiseze mesaje text , programatorul fiind inclus. asa ca e posibil sa aibe si ceas si data incluse Link spre comentariu
ShadowDaniel Postat Noiembrie 22, 2009 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2009 Nu stiu inca sigur.. cand o sa le vad o sa ma uit, dar acelea nu sunt cumparate .. nu stiu de unde a facut rost de ele.. deci sar putea sa nu aiba. Link spre comentariu
adicontakt Postat Noiembrie 22, 2009 Partajează Postat Noiembrie 22, 2009 pana nu vedem ce tip sunt nu cred ca putem sa dam mai multe amanunte, oricum daca sunt cu leduri se poate "defrisa" partea electronica si se face un alt controllor pt a afisa data si ora Link spre comentariu
nightmare Postat Noiembrie 22, 2009 Partajează Postat Noiembrie 22, 2009 Pui niste poze si le dam cumva de cap. Link spre comentariu