Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator Casti

ShadowDaniel

Postări Recomandate

Salut, as dori si eu un amplificator pentru castile de la PC. Am placa audio integrata si se aude cam incet . As dori o schema mai simpla de amplificator deoarece sunt incepator.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ShadowDaniel

11

• remus68

7

• ratza

5

• lorik199

5

Top autori în acest subiect

Ai putea incerca cu doua TDA2003, http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/1449.pdf unde sa limitezi amplificarea modificand R1 si R2 in schema. Valorile initiale ale acestor rezistente fac ca amplificatorul sa aiba o putere de circa 5W. Pentru casti ar fi suficient vreo 2W. Incearca sa citesti mai in detaliu datasheetu de mai sus, poate asa te lamuresti mai bine ce trebuie facut. Schema de aplicatie recomandata de producator e la pagina 6.

Link spre comentariu

daca vrei ceva de calitate, iti recomand sa faci cu lampitreaba e foarte simpla:cumperi o dubla trioda - 6N6P e perfecta, si un socluai nevoie de un traf, de alimentare ,eu am folosit unul de 12 V si vreo 3-4 sute mA, si in sarcina la consumul de 750mA a ajuns la 6,4V, perfect pt lampaiti mai trebuie de asemenea un traf de 12 V, la care legi secundarul la secundarul de 6V(acesti 6 V in sarcina)in primarul lui vei avea cam 100 V, pe care-i redresezi si-i filtreze cu 2 condensatori de sursa atxmai ai nevoie de 2 trafuri identice de 2x12 V si 200mAschema este foarte simpla, in afara de ce am scris mai sus iti mai trebuie 4 rezistentetoata afacerea (tub + soclu) =20 lei, trafuri iesire=10-15 lei trafuri alimentare cred ca ai niste alimentatoare de astea mici pe acasaiti spun ca se aude bestial in casti.....si pt domnul ce a postat mai sus, 2 W in casti e enorm de mult, nu vei mai auzi nimic, DEFINITIVcastile toate au puterea admisa de 0,5 W

Link spre comentariu