Vizitator bogdanmarian Postat Noiembrie 20, 2009 Partajează Postat Noiembrie 20, 2009 sunt incepator si as vrea daca puteti sa imi dati niste scheme compatibile pt alimentare cu 12 Vcc. initial am vrut un amplif suto dar acum dispun de un transformator si as vrea un amplif pt camerain jur de 80- 100 w. daca se poate ceve scheme complete cu filtru . va multumesc:) Link spre comentariu
djlove Postat Noiembrie 20, 2009 Partajează Postat Noiembrie 20, 2009 Nu se poate obtine din 12V CC o asemenea putere. Mai mult de 2*30W-2*40 W pe o sarcina de 4 ohmi nu poti obtine. Link spre comentariu
Vizitator bogdanmarian Postat Noiembrie 20, 2009 Partajează Postat Noiembrie 20, 2009 atunci na 40w ma multumescaveti ceva scheme? Link spre comentariu
djlove Postat Noiembrie 20, 2009 Partajează Postat Noiembrie 20, 2009 Da, google are o gramada. Cauta dupa TA 8273H, TA 8272H, TA 8271P, TA 8262AH, TA 8260Ah -> Astea au 4 canaleTda 1560Q; Tda 1562Q(cea mai mare putere care se poate obtine de la 12V, fara sursa ridicatoare)In datasheetul fiecaruia dintre ele, o sa gasesti si schema.Scucces! Link spre comentariu
Vizitator Crrisstian Postat Noiembrie 20, 2009 Partajează Postat Noiembrie 20, 2009 Baietii de pe forum sunt foarte amabili dar cred ca nu le place sa dea "mura-n gura". Si eu sunt incepator si m-au ajutat foarte mult.Incearca sa iti alegi intai o schema de amplificator care sa intruneasca cerintele tale si apoi intreaba ceea ce nu intelegi.Din cate am inteles este greu sa faci o sursa filtrata cum trebuie, eu am ales sa folosesc o sursa de calculator.Uite amplificatorul la care lucrez eu viewtopic.php?f=5&t=49966 , poate te ajuta. Daca vrei sa amplifici ceva cu iesire stereo cred ca o sa fie un pic mai greu, la 5.1 am suficiente iesiri ca sa obtin acei 176W.Multa bafta! Link spre comentariu