Vizitator Crrisstian Postat Noiembrie 18, 2009 Partajează Postat Noiembrie 18, 2009 Salut,Sunt incepator in electronica, incerc sa imbin teoria si practica, primul proiect fiind un amplificator pentru PC.Intentionez sa folosesc patru amplificatoare precum cel din poza, folosind circuite integrate TDA1554Q, pentru a obtine 2 boxe de 44W,un central de 44W si un subwoofer de 44W.Amplificatorul va avea cutie si sursa (de pc) separate si se va folosi de iesirile de la placa de sunet 5.1.(o sa incadrez difuzoarele din spate in incinta boxelor din fata si obtin 2.1 + central) Pana acum am realizat amplificatorul respectiv, dar se aude un pac.. poc .. ptiu (nu stiu exact cum sa-l descriu) cand intra semnal in amplificator si cand se intrerupe semnalul (cand dau play unei melodii in winamp spre exemplu). Am inteles ca este vorba de un condensator care se descarca, dar problema depaseste cunostintele mele actuale in domeniu .. asa ca va rog sa-mi spuneti ce as putea sa modific pentru a scapa de acel sunet enervant. Daca nu reusesc sa scap de sunet as dori o recomandare pentru un amplificator asemanator, eventual o schema verificata. Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 18, 2009 Partajează Postat Noiembrie 18, 2009 Pune o rezisten?? de 100k între intrare ?i mas?, iar condensatoarele de intrare schimb?-le cu unele de 1uF. Link spre comentariu
Den Postat Noiembrie 18, 2009 Partajează Postat Noiembrie 18, 2009 Pe langa sfatul de mai sus.Cam rar,dar ar putea sa-ti oscileze umpic.Daca nu ai condensator pe alimentare+ - pune unul de 100yf/16v. Link spre comentariu