Florin berdila Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 asa arata legaturile in motor cand lam desfacut si asa arata schema de pe capac dar nu stiu ce rol are acest dispozitiv si daca il lef in triunghi cum il leg Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 Mai Florine, Dao-ncolo de treaba. Chiar asa de greu e sa te uiti pe poza din mijloc? Pai acolo iti arata cum sa legi motorul in triunghi. E si desenat triunghiul in partea dreapta. In cele doua poze,prima poza si ultima poza se vede ca motorul este legat in stea. Ce-i asa de greu de priceput? Link spre comentariu
daniel_88 Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 (editat) El cred că se referă la cutiuţa din dreapta, care cred că e o punte redresoare pentru electrofrâna motorului, poate de aia nici nu vrea să meargă, că tu nu îi deblochezi frâna. Încearcă să îl învârţi cu mâna nealimentat, şi dacă nu reuşeşti înseamnă că electrofrâna îşi face treaba, şi tu nu o deblochezi. Editat Aprilie 21, 2016 de daniel_88 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 pai cu mana se invarte usor si daca il leg in triunghi acel dispozitiv care este montat in stea nu il mai leg si inca ceva daca il pun in triunghi si pun un condesator de 100uf sr simte ca merge infranat Link spre comentariu
daniel_88 Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 Încearcă să-l legi în stea, am mai întâlnit situaţii când nu vroia să meargă în triunghi la 220. 100 microfarazi poate fii cam mult, posibil să defazeze, încearca cu 50 microfarazi, şi adugă câte 10 până obţii rezultate bune. Link spre comentariu
gica70 Postat Aprilie 21, 2016 Partajează Postat Aprilie 21, 2016 (editat) Si asa "transformat" se pierde mult, daca il mai alimentezi si in stea..N-ar fi rau sa verifici daca toate bobinele au aceeasi rezistenta si daca sunt bine izolate intre ele. Editat Aprilie 21, 2016 de gica70 Link spre comentariu
Vizitator cristinel009 Postat Mai 10, 2016 Partajează Postat Mai 10, 2016 Bună Am și eu o problema cu un motor de compresor achiziționat recent și care a fost folosit pe trifazic.Am încercat sa îl leg la monofazic și iam adăugat 2 condensatoare în paralel în total 175qF Motorul este de tip 90LB/2 3kw 4HpL-am testat prima data acasă în gol fără sarcina și totul a fost ok dar la garaj când este în sarcina îmi arde siguranța,timp de câteva secunde pornește dar nu ajunge la turația optima.Întrebarea mea este unde am dat greș? Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Cel mai important lucru nu ni l-ai spus, adica ce sarcina are acel motor; nu cumva ea, sarcina, ar fi prea mare? Stiu ca acest tip de motor modificat pentru monofazic trebuie "insarcinat" treptat, adica cu ceva gen ambreiaj. Tin minte ca tata socru avea o curea de transmisie (intre fulia moarii si fulia motorului) care era intinsa treptat (dupa ce motorul era pornit) pana se prelua toata sarcina. Link spre comentariu
Vizitator cristinel009 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Cum am mai spus este pus pe un compresor de aer care așa a fost montat din fabrica doar ca a fost trifazic și acuma încerc sa îl folosesc pe monofazic. Link spre comentariu
daniel_88 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Cam mare capacitatea aş spune...ce putere are motorul (în kW)? Link spre comentariu
validae Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Ai încercat să-l porneşti şi cu compresorul debitând ,,în gol,, adică cu presiune zero în rezervorul tampon? Capacitatea condensatorilor de pornire dacă e prea mare, conduce la frânarea motorului, adică înrăutăţeşte lucrurile. Optim ar fi ca la o capacitate corect aleasă, să ai aceeaşi tensiune cu cea a reţelei şi pe înfăşurarea alimentată prin condensator.Sau ceva mai mică. Motorul e de preferat să fie legat în triunghi dacă bobinajul permite acest tip de conexiune. Link spre comentariu
Vizitator cristinel009 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Da cu presiunea la 0 face acest lucru Link spre comentariu
daniel_88 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Ar trebui să pornească în gol cu unul de 100 microF, încearcă cum a spus domnul @validae să-l porneşti cu cureaua dată jos. Dacă o ia în gol, îi pui sarcina, apoi vezi cum peacă, eventual îi pui unul dintr-ăla de care ai de 175 apoi pe cel de-al doilea îl pui în paralel cu primul, dar îi înseriezi un întrerupător cu revenire, întrerupătorul îl acţionezi la pornire...Încearcă să-l pui şi în triunghi după ce faci toate astea. Baftă Link spre comentariu
Vizitator cristinel009 Postat Mai 11, 2016 Partajează Postat Mai 11, 2016 Pai o sa încerc și așa dar va dați seama ca nu îl pot folosi nici cu intrerupator nici cu cureaua data jos de fiecare data.Întrebarea mea este dacă e suficient condensator ul ce îl am pt a funcționa tot timpul conectat sau dacă I mai pot adăuga încă unu de 30qf Ai încercat să-l porneşti şi cu compresorul debitând ,,în gol,, adică cu presiune zero în rezervorul tampon?Capacitatea condensatorilor de pornire dacă e prea mare, conduce la frânarea motorului, adică înrăutăţeşte lucrurile. Optim ar fi ca la o capacitate corect aleasă, să ai aceeaşi tensiune cu cea a reţelei şi pe înfăşurarea alimentată prin condensator.Sau ceva mai mică. Motorul e de preferat să fie legat în triunghi dacă bobinajul permite acest tip de conexiune.Da motorul este legat în triunghi Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum