Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor - solutie

Vizitator alephan

Postări Recomandate

Vizitator alephan

Salutare tuturor,Am un proiect ce se aplica pe o masinarie imensa care stratifica hartia cu aluminiu sau poli. etc etc. Undeva in aceasta masinarie exista un alt aparat care masoara pozitia si grosimea stratului adaugat pe hartie pentru ca acesta sa fie monitorizat si a fi cat mai uniform - pregatit pentru tipografie.Trebuie sa fac aceasta monitorizare. Am semnalele, le-am localizat, le-am masurat:1. pozitie - 1 - 10V2. grosime idemVreau sa folosesc un PC dedicat, care printr-un soft java sa preiau pe serial aceste valori convertite. Sunt programator. Asta este "problema" ca sa zic asa. Ce solutie hardware as putea aplica. Convertor AD, placa de achizitie etc etc. Va dau si schemele daca vreti si ma puteti ajuta. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• feri.visky

2

• exxu

1

• walyd

1

Nu cred ca vrei sa abordezi solutia tehnica cu tuburi electronice sau "vechituri"... deci mut subiectul la Automatizari Industriale...Sa-mi dau si eu cu parerea... Exista PLC-uri ieftine care au intrari analogice si interfete seriale, cuplate la un PC, programul de gestionare are infinite posibilitati de tratare a semnalelor ca:esantionare, display, analize statistice, corelatii si multe altele...O solutie simpla (daca nu ai interfata A/D) poate fi si utilizarea unor instrimente de masura cu iesire digitala (RS232) apoi prelucrarea datelor cu MATLAB, LabView etc...

Link spre comentariu

Mersi de mutare.Dupa cum ti-am zis nu am decat 2 fire. Deci nu am iesire A/D. Tocmai asta trebuie sa fac pentru a prelucra datele intr-un pc.

Pai tocmai asta ti-am zis... cum poti sa cuplezi cele doua fire (0-10 volt)...
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Vizitator alephan