Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

AVR 8x80 led matrix cod

Vizitator DanielIT

Postări Recomandate

Vizitator DanielIT

Am gasit de curand forumul acesta in romaneste,nestiind ca sunt destui romani care utilizeaza microcontrolerele de la Atmel,si fiindca sunt si eu incepator ca multi altii,m-am hotarat sa cer ajutor aici,poate poate cineva binevoitor si cu mai multe cunostiinte ca mine imi poate da niste sfaturi.Fiind pasionat de electronica de mult timp,am construit multe aplicatii care nu cuprindeau microcontroler,acum insa am descoperit cat de mult poti face cu unul si am si trecut la treaba.Practic problema mea tine mai mult de software decat de hardware,incat am construit dupa schema data la adresa asta:http://www.instructables.com/id/LED-matrix-using-shift-registers/ .Bineinteles am mai adaugat shift registers ca sa acopar numarul de 80 de coloane.Problema mea consta in faptul ca nu reusesc sa modific codul de programare pentru a activa toate columnele.Am luat o multime de e-books despre C si C++ ,m-am apucat de invata de mult timp,am reusit sa imi construiesc animatii si sa modific multe alte chestii,dar nu pot creste numarul de coloane.Am apelat la multidimensional arrays dar undeva gresesc si nu pot sa imi dau seama unde.Multumesc anticipat la toti cei care incearca sa ma ajute si sper sa fiu si eu de folos daca pot cu ceva.PS. Nu am postat codul aici deoarece este destul de lung si nu stiu daca se poate.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MifTy

1

Top autori în acest subiect

Vizitator DanielIT