Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

PROBLEME MOTOR LA SEMNALIZARE


Vizitator IONUT_ONILL

Postări Recomandate

Vizitator IONUT_ONILL

Urgent am nevoie de ajutor.

Am un Ford Transit din 1988 recent cumparat , uneori cand semnalizez , in special dreapta, se opreste motorul. Butonul de avarii nu functioneaza , fostul proprietar spune ca aumblat el nereusind nimic bun, e clar.

 

Ce ar putea fi ? da un scurt pe undeva : pe la contacte, pe la releu ? Astept un sfat ca sa stiu de unde sa incep.

 

Multumesc mult. Doamne ajuta.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • yo9hnf

    2

  • hip_hop7575

    2

  • miron1947

    1

Top autori în acest subiect

verifica firele care vin la releu si la maneta de semnalizare, se poate sa fie unul topit sau dezizolat si sa faca scurt, cred ca atinge pe undeva la masa, astfel incat la bobina nu mai ajunge destul curent sa faca scanteia din bujie. verifica soclul de bec, poti sa ai scurt si pe acolo. schimba eventual releul si maneta de semnalizare ( maneta poti s'o desfaci si s'o curati, poate face contact cu alte lamele pe acolo).mai asteapta pareri. cel mai bine ar fi s'o duci la un electrician auto bun

Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL

Multumesc mult de ajutor.Intradevar, ma gandeam sa desfac capacele de sub volan si sa curat mai intai tot ce se poate, insa nu se gasea timp, asa ca in una din asteptarile mele, azi fiind la Plus am desfacut repede capacele.. care nici suruburi nu au , erau legate cu banda izoler, in fine, unul din firele de la contact era dezlipit.. se mai atingeau doar pentru ca erau legate cu banda izoler, asa ca le-am legat "sanatos" insa o sa le trag o cositorire pe cinste, iar manetele de semnalizare de pe st cat si cele de pe dreapta sunt foarte slab prinse si la miscarea lor firul repsectiv se desprindea. La fel nici contactul nu percuta uneori.AAaa aa a.. am ami luat un spray de curatat si protejat contactorii si am desfacut toate mufele de la bord si am bagat din belsug. acum.. fericire e sa conduci si sa ai : pozitii , semnalizare .. blit la faza lunga .. :dans: Bineinteles ca urmeaza sa curat tot ceea ce vad ca fiind contatori.HIPHOP despre ce bujie zici ca e vorba ? ca eu am diesel .. din 88 ( FORD TRANSIT) deci nu cred ca are bujie si bobina de inductie, Nu stiu daca are bujii incandescente, daca nu cred ca o sa-i pun sa m-ajute la iarna.Stie cineva unde se pun ? Pe galeria de admisie ?Doamne ajuta.

Link spre comentariu

Cum sa nu aibe bujii incandescente?!pai dar cine incalzeste motorina ? un pitic?! :limb: .termenul de bujie e cam impropriu pentru diesel ca nu are nici o legatura cu scanteia. Ea doar se incalzeste (ajunge la incandescenta - adica se face rosie) .Ai rezolvat cu semnalizarea?Verifica si butonul de avarii. Si de acolo poate fi buba, pentru ca nu este un buton tocmai ordinar, este mai ciudat.Daca nu ma insel, la diesel, oprirea motorului se face prin oprirea alimentarii cu carburant - o electrovalva. Dar nu sunt sigur.

Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL

Intradevar azi am descoperit ca are o bujie incandescenta, insa ma inteles referirea lui hiphop - la benzinare.Nu mai ca nu stiu cum trebuie actionat ca sa-si faca treaba aceasta bujie pentru ca nu am un martor luminos care sa se stinga dupa un timp cu contactul pus (banui ca la atingerea unei anumite temperaturi, sau poate e pe alt principiu ??? ) cum e la alte maisini diesel mai noi, sau actionata de alt buton.Am rezovat cu semnalizarea , am scris in postarea anterioara.. nu ea era de vina, ci faptul ca blocul de intrerupatoare de pe volan erau slabite din suruburi iar la contact un fir rupt care se atingea sau nu la anite miscari ale acestor manete.Oprirea ca si pornire e pe contact nu am buton separat ptr oprire. Probabil acea electrovalva este actionata electric , comandata direct de contact.Multe fire sunt tocite si rupte.. prin anumite locuri.. posibile scurgeri de curent.Buba e ca azi m-a lasat si ambreiajul.. caraie ceva ..am dus-o in service si astept pe maine sa o desfac sa vad ce s-a dus.Vreau sa fac toate instrumentele de bord functionale (nu merge nimic, mai ales controlul incarcarii si nivelul de combustibil) plus ca vreau sa-i mai bag un turometru electronic, chiar eu o sa-l construiesc (caut schema) , si alte indicatoare pentru linistea sufleteasca .. :bere: Doamen ajuta.

Link spre comentariu

.termenul de bujie e cam impropriu pentru diesel ca nu are nici o legatura cu scanteia.

Acum este impropriu si pentru cele cu benzina,la origine aprinderea se facea cu o lumanare,spre care se deschidea o clapeta,motorul nu avea compresie,vine din franceza,Bougie=lumanare,la fel este si in germana,Zundkerze=lumanare de aprindere.
Link spre comentariu

DA-L IN MAMA LUI DE TUROMETRU ELECTRONIC !Asta e ultima chestie de care trebuie avuta grija !Gandeste-te ca nu vezi presiunea de la ulei, temperatura apei etc. Nu stii ce se poate intampla niciodata.Bujiile ar trebui sa se incalzeasca cand pui contactul (nu astepti putin?) sau, daca e veche masina sau mantocarita rau, ar trebui sa aibe macar un buton pe bord.Acum cum porneste dimineata ?Eu zzic ca fara incalzirea bujiilor, nu ar trebui sa porneasca pe timpul asta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări