Sharky Postat Februarie 9, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 9, 2010 Parerea mea este scrisa in primul post al acestui subiect: racirea este mai buna in camp datorita pieselor polare.Daca si tu vroiai sa spui acelasi lucru atunci imi cer scuze ca nu te-am inteles.Din cate vad m-am contrazis doar cu tine, nu cu toata lumea.Pe langa asta e problema mea ce teorii si explicatii accept si nu pretind altora sa fie neaparat de acord cu mine, dar nici eu la randul meu nu pot cadea de acord cu ceva care e fundamental gresit. Link spre comentariu
GooD of BaSS Postat Februarie 9, 2010 Partajează Postat Februarie 9, 2010 admit ca se face racire cum spui tu,dar sa ne gandim un pic , ce transfer termic se poate face prin ceva ce nici macar nu are contact direct cu bobina. cat se poate disipa?? e prea putin. si cand te gandesti ca piesa polara superioara (frontplate) are intre 5 si 10mm , ceva mai mult la difurile cu xmax mai mare. Si pana la urma de ce se ard la capete ca doar la putere mare bobina circula in intregime prin intregier, atunci nu se mai face trensfer termic?? pt remus68 : gesturi de moderator,ar trebui sa ti se dea ban pt asta , da suntem in romania si nimeni nu vede Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2010 Si pana la urma de ce se ard la capete ca doar la putere mare bobina circula in intregime prin intregier, atunci nu se mai face trensfer termic??De circulat circula, dar majoritatea timpului sta cu capetele afara. O fi si alta explicatie, nu zic nu, de aici am cerut si parerea forumistilor.Crezi ca esti constient ca daca spirele ar fi parcurse de curenti diferiti ar trebui rescrise majoritatea formulelor din electrotehnica pentru un amarat de difuzor ars.As recomanda sa fii mai rezervat cu sfaturile de conduita, in special cand inainte de a le da tocmai ti-ai dat in petec. Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 raspunsul e simplu. curentul e la fel prin toata bobina. e sirma simpla. se poate afla din primele cursuri de electricitate ca ceeace incalzeste un conductor e chiar trecerea curentului (nenea Joule). Diferenta dintre spirele de la capete si cele din centru este urmatoarea : spirele din centru "impart" caldura cu vecinele si disipa mai usor energia termica. cele de la capete au vecini doar intr-o parte si atunci e mai greu. in plus la capete e mai mult lac izolator. ginditi-va ca ati incalzi un radiator doar la un cap ! cam asta e. la bobinele pe metal nu se mai intimpla "fenomenu". Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 iar domnul GooD of BaSS se pare ca habar nu are despre electrotehnica. e beton. si se mai si enerveaza ca nu pricepe. Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 pt remus68 : gesturi de moderator,ar trebui sa ti se dea ban pt asta , da suntem in romania si nimeni nu vede ''bai inteligentule'' Link spre comentariu
GooD of BaSS Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 la bobinele pe metal nu se mai intimpla "fenomenu". eu am vazut ca la fel se intampla si la cele pe metal(aluminu sau cupru) Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 Un raspuns de copil inteligent, primit pe mp :Subiectul mesajului: Re: De ce se ard difuzoarele la capete la putere mareExpeditor: GooD of BaSSData expediere: Mie Feb 10, 2010 6:26 pmDestinatar: remus68 MesajSubiect: De ce se ard difuzoarele la capete la putere marebai papagalule te-ai vazut moderator si te crezi mare destept Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 sorry eu n-am vazut suport de echipaj mobil din cupru! e prea greu(dens).acolo trebuie ceva f.f. usor. aluminiu.hirtie.titan etc. Link spre comentariu
GooD of BaSS Postat Februarie 10, 2010 Partajează Postat Februarie 10, 2010 pai daca n-ai vazut tu, inseamna ca nu exista, Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 16, 2010 Partajează Postat Februarie 16, 2010 http://books.google.ro/books?id=y0d9VA0 ... re&f=false Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 16, 2010 Partajează Postat Februarie 16, 2010 din pozele de la pag.505 se poate vedea ca exista metode de imbunatatire a racirii. e clar ca principala disipatie se produce prin radiatie directa spre piesele polare (si prin fluxul de aer fortat, daca e cazul,printre acestea). la difuri obisnuite capetele stau mai mult pe-afara asa ca se incalzesc mai tare. Link spre comentariu
zal Postat Februarie 16, 2010 Partajează Postat Februarie 16, 2010 Io-s curios la ce va folosi toată discuţia, pe viitor nu se vor mai arde bobinele dacă descoperim fenomenul?Difurile, mai ales cele de putere, ptr sonorizări, intră la categoria consumabile, la fel ca hîrtia de xerox. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 16, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 16, 2010 Ma intereseaza pur si simplu fenomenul.DAca pe tine nu te intereseaza foarte bine, nu intra pe acest subiect.Titone, merci de link! Material de calitate! Link spre comentariu
Vizitator titone Postat Februarie 17, 2010 Partajează Postat Februarie 17, 2010 http://www.repairfaq.org/sam/cdfaq.htm#cdssoppu http://www.linkwitzlab.com/xo_eq.htm primul link e de groaza. se ocupa de cd-uri. laserii lor si altele supermisto al doilea e al unui tatic in boxe si filtre. sanatate! si putere de munca Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum