Paollo Postat Iunie 16, 2005 Partajează Postat Iunie 16, 2005 precizez ca sunt incepator, am cumparat de la vitacom un stk4048, am facut toate legaturile, i-am legat si 2 condensatori de 10.000 microfarazi in paralel la alimentare dar la orice transformator il pun( am incercat la 40 de volti si vreo 2 amperi)se aude sunetul destul de tare dar foarte rau, ca un barait) se poate sa fie de la amperii prea putini? sau e altceva? Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 17, 2005 Partajează Postat Iunie 17, 2005 banuiesc ca ai pus i o punte..ai uitat doar sa scri asta.Sursa ai facut-o corect..nu?adica traf=>punte=>condensatori intre fiecare ramura + si masa, minus si masa.Daca il lasi fara semnal de intrare se aude ceva in boxe?A..si cand testezi inseriaza cu difuzorul o rezistenta de 100ohmi/5W, in caz ca iti crapa ampliful sa nu iti ia si boxele cu el. Link spre comentariu
Shambala Postat Iunie 17, 2005 Partajează Postat Iunie 17, 2005 nu ai pus vreun condensator de filtraj pe dos ? si vezi ca puntea trebuie sa fie de minimum 10 A Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 17, 2005 Partajează Postat Iunie 17, 2005 precizez ca sunt incepator, am cumparat de la vitacom un stk4048, am facut toate legaturile,e kit sau ai facut tot cap coada?i-am legat si 2 condensatori de 10.000 microfarazi in paralel la alimentare dar la orice transformator il pun( am incercat la 40 de volti si vreo 2 amperi)ai pus alimentarea cum e AICI ?transformatorul trebuie sa fie de cel putin 2x40V(50V) la 2-2,5A pentru varianta mono si 4-5A pentru stereo Link spre comentariu
mapostu Postat Iunie 17, 2005 Partajează Postat Iunie 17, 2005 Cam ce putere trebuie sa aiba cele 2 rezistente in paralel cu condensatorii de filtrare ? Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 17, 2005 Partajează Postat Iunie 17, 2005 Cam ce putere trebuie sa aiba cele 2 rezistente in paralel cu condensatorii de filtrare ?P=U^2/R, U e tensiunea de pe condensatori Link spre comentariu
Postări Recomandate