Vizitator Fr3dY Postat Noiembrie 5, 2009 Partajează Postat Noiembrie 5, 2009 am un Subwoofer auto JBL GTO 1002D iam facut cutie tot ce trebuia problema este urmatoarea eu fiin incepator m-am aruncat cu capu in nainte si am luat un filtru de 200W problema mea ar fi urmatoarea eu as vrea sa il fac activ spunetimi si mie va rog frumos cum pot sa fac acest lucru REPET SUNT INCEPATOR SI SUNT NOU IN LUMEA FORUMURILOR am apelat k fiind ultima linie :( deci nu stiu unde sa mai caut am vazut ca pe aici sunt ceva experti care ar putea sa ma ajute va rog frumos am numai 20 de ani si o imaginatie bogata zicetimi cat costa si de unde pot sa iau ceea ce o sa imi recomandati voi multumesc anticipat si scuze pt greselile gramaticale si de dactilografiere . P.S Mlutumesc Anticipat Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 5, 2009 Partajează Postat Noiembrie 5, 2009 In functie de cita electronica stii, poate fi relativ simplu spre foarte complicat, daca nu imposibil. Daca ai doar difuzorul si vrei filtre active, atunci va trebui sa pui un amplificator dupa ele. Link spre comentariu
Vizitator Fr3dY Postat Noiembrie 5, 2009 Partajează Postat Noiembrie 5, 2009 In functie de cita electronica stii, poate fi relativ simplu spre foarte complicat, daca nu imposibil. Daca ai doar difuzorul si vrei filtre active, atunci va trebui sa pui un amplificator dupa ele.Exact asta si ziceam :P hai sa zicem k sunt relativ paralel cu electronica fata de cei dupa forumu asta dar sigur nu imi lipseste imaginatia adik nu miar fi foarte greu montarea acestor lucruri da am nevoie de un amp care sa imi faca sub activ iar dak tot vine un amp trb sa vina si o sursa si pe langa sursa un radiator si inca ceva asta stiu sigur acuma problema este ca eu nu stiu ce amp sa aleg si ce surse si ce radiatoare ca de asamblat leas asambla :P eu am zis in prima descriere ce am am o cutie un dif si filtru de bass Restu e ceea ce am eu nevoie sa imi spuneti voi ... Multumesc anticipat Link spre comentariu