Blind Postat Decembrie 23, 2009 Partajează Postat Decembrie 23, 2009 Incalzire auto cu agent termic de la motor? :smt044 Cand vrei sa muti pozitia scaunului chemi un instalator? :smt044 :smt044 Mare parte din cablurile incalzitoare folosite la incalzirea in pardoseala sunt produse de Devi (vedeti distribuitori pe net). Cuvinte cheie pentru scormonit pe google: DeviFlex DTIP-8 sau DTIP-10 (8 respectiv 10W/metru la 230V c.a.). Gasiti saitul, explorati cu incredere. Printre producatorii de cabluri incalzitoare de la noi se numara (de curand) si (O)ICPE (au sediul pe splai, in apropiere de vitan; sunt cam "penali" si nu isi fac reclama cum trebuie). Legat de cablurile incalzitoare: temperatura maxima specificata de producatori (pt devi) este de ~60 grade (n-am prospectul la indemana si mi-e lene sa scormonesc dupa el). Cablul nu este lasat sa depaseasca temperatura maxima de catre un senzor ce se monteaza obligatoriu undeva pe cablu si furnizeaza informatia necesara pentru ca termostatul sa comande oprirea alimentarii cu energie. Pentru aplicatia de fata, temperatura scaunului nu ar trebui sa depaseasca 20-23 de grade, disconfortul creat va fi urias (posesorii de laptopuri cunosc efectele negative ale incalzirii "pungutei cu 2 bani"). Eu personal nu prea am de ce sa imi bat capul cu astfel de improvizatii. La nici un minut dupa pornirea motorului am parte de caldura in habitaclu (pe treapta 3 a ventilatorului din 4 posibile si cu aer de afara!). Sunt dati dreq japonezii astia inca din '94 Link spre comentariu
Vizitator hremus Postat Ianuarie 26, 2010 Partajează Postat Ianuarie 26, 2010 Asta doar la benzinare , ca la diesel pana incalzesti motorul faci turturi la "punguta cu 2 bani". In cele mai multe cazuri husele incalzite in comert sunt jalnice. O varianta mai buna ar fi kit-urile de perne care se monteaza sub tapiterie.Din acestea am si eu de 3 ani. Am folosit schema originala a masinii, butoane originale (montajul electronic e in buton) si un termistor pe post de senzor. PS: Urcatul cu genunchii pe sezutul scaunului poate duce la intreruperea rezistentei pernei, indiferent de tipul de perna (originala, aftermarket, husa incalzita,etc) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum