Vizitator rosenrot Postat Noiembrie 3, 2009 Partajează Postat Noiembrie 3, 2009 am o mare intrebare "de sezon" pentru voise poate implementa un fir incalzitor folosit in incalzirea pardoselilor pentru incalzirea scaunelor?vreau sa fac asa ceva si m-am gandit ca poate ati incercat careva Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 Salut. Buna idee.. si mi-e mi-a venit mai demult insa cred ca merge mai bine cu o conducta in zig-zag in scaun prin care sa circule agentul temric de ma motor, chiar cu o pompa si un ventil ptr a regla debitul, respectiv temperatura.Varianta elctrica mi se pare bai usor de automatizat insa cere mai multe masuri de siguranta.La fel vreau eu si pentru incalzit oglinzile. Link spre comentariu
Vizitator rosenrot Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 eu voi incerca pe maine sa sun la firmele care comercializeaza asa ceva sa vad ce raspuns imi vor da, sper sa nu-mi inchida in nas Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 Ai un link cu acel fir? Eu stiam doar de varianta cu tevi cu apaVarianta electrica e mult mai usor de implementat si mai putin periculoasa(gandeste-te cu apa,daca curge...cum faci sa fixezi furtunele care leaga scaunul de sasiu etc) Link spre comentariu
yo9hnf Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 OFF TOPIC : nu vreau sa fiu carcotas ...dar la ce foloseste incalzirea in scaun avand in vedere ca la toate masinile (TOATE straine de dupa 70 cel putin si daciile de dupa 92-94 care au radiatorul sub bord si nu la parbriz) caldura merge de rupe ?!Nu merge in primul minut...pana se incalzeste motorul, dar pe urma nu poti merge cu caldura la maxim.Recunosc ca nu am mers prea mult cu masini destepte (dar pe droage am experienta!) Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 cand intrii in masina venit din frig si te c**i pe tine de frig cam 5 min pana abea sufla caldut,orice sursa de caldura e binevenita Normal ca dupa ce motorul atinge 90 de grade nu mai tii caldura pe maxim,dar asta e alta treaba...Si decat sa incalzesti scaunul cu spatele tau,mai bine il incalzesti electric Link spre comentariu
yo9hnf Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 Asa o fi...nu zic nu....eu iarna mergeam cu Dacia tatalui meu ('77 born) cu geamul deschis pt ca se aburea geamul si daca il stergeai sa facea greasimos (nu se putea spala). Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 4, 2009 Partajează Postat Noiembrie 4, 2009 Pai daca pui aerul sa sfule pe parbriz,nu se mai aburesteSi aici inca o bila alba pt scaunele calde ,ca aerul se duce prin alte parti Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Noiembrie 5, 2009 Partajează Postat Noiembrie 5, 2009 La fel se poate incalzi si compartimentul de marfa daca ai buz..sau orice..,.Intradevar decat sa incalzesti tu scaunul cand intri de la frig.. mai bine sa te incalzeasca el pe tin... corec.Ma intereseaza si me mine . Ce fel de termostat trebuie folosit : bimetal, termistor, sau ?DOAMNE AJUTA. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 5, 2009 Partajează Postat Noiembrie 5, 2009 Nu prea merge cu termostat mecanicCel mai bine pus ceva temostat electronic(cu un ptc=termistor sau dioda ca senzor de temperatura)Si in primul rand dinemsionezi rezistenta astfel incat sa nu friga scaunulDin pacate pt compatrimentul de marfa ai nevoie de mult mai multa energie,alternator mai mare,cabluri....D-aia la microbuze etc se folosesc aeroterme pe motorina/benzinaSau se preia caldura de la racirea motorului(antigel)Cele 2 de sus se pot combina- un aparat care incalzeste antigelul,consumand motorina/benzina Link spre comentariu
hvoicu Postat Noiembrie 6, 2009 Partajează Postat Noiembrie 6, 2009 La plus au la oferta husa 1 scaun incalzita, se conecteaza la bricheta si e 32 lei . Am auzit ca au si in cora . Daca nu iti place cum arata, iei rezistenta si o bagi sub fata scaunului , legi firul la o siguranta si pui intrerupatorul pe undeva si ai scaun incalzit Nu cred ca firul termorezistiv te va costa mai putin luat separat din alta parte. Link spre comentariu
Vizitator rosenrot Postat Noiembrie 12, 2009 Partajează Postat Noiembrie 12, 2009 am revenit cu ceva vesti, am sunat la o firma de profil,. kima se numeste si au zis ca imi dau un mail cu toate specificatiile, ei au de vanzare fir incalzitor care merge la tensiune de 220 v si are temp maxima de 50 de grade celsius si consuma 6W/m , inca nu mi-au dat de stire cu pretuAm mai aflat o modalitate, cu fir de nichelina Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Noiembrie 12, 2009 Partajează Postat Noiembrie 12, 2009 Bun ar fi un fir care sa mearga la 12v curent continuu pentru auto. Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 12, 2009 Partajează Postat Noiembrie 12, 2009 pai se intrerupe si se pun segmentele in paralel Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Noiembrie 30, 2009 Partajează Postat Noiembrie 30, 2009 exista atat huse incalzite(si vibratii ) cat si niste kituri universale de rezistente care se pot baga fie sub tapiteria scaunului(daca ai chef de desfacut) sau sub husa acestuia :)iar avantajul unui scaun cald este ca atunci cand te urci in masina,in cateva secunde ti se incalzeste atat fundu cat si spatele,chiar daca nu s-a incalzit motorul ;) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum