Vizitator Snowy Postat Noiembrie 3, 2009 Partajează Postat Noiembrie 3, 2009 Sunt incepator si vreau sa fac urmatorul lucru:Sa iau semnal audio din placa de sunet si sa il pun cumva pe intrarea PIC-ului , apoi printr-un anumit program PIC-ul sa imparta sau sa filtreze semnalul in 3 frecvente joase, medii si inalte iar fiecare frecventa sa iasa pe cate o iesire separata din PIC si apoi fiecare semnal sa il leg la un etaj de amplificare si sa pot aprinde un bec 220V/60W alternativ sau mai bine in curent continuu si sa pot aprinde becuri cu leduri. Astfel becurile sa se poata aprinda in functie de muzica.Si as vrea sa fie cu mai multe iesiri multiplu de 3 ex 15, 18 , 21 sau 24 Si dak se poate sa pot avea si blitzuri asta dak se poate. Va rog sa ma ajutati pt k nu stiu sa fac asa ceva imi puteti spune de ce am nevoie si ce tre sa invat ms. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Noiembrie 3, 2009 Partajează Postat Noiembrie 3, 2009 De ce vrei sa pui un PIC pt a substitui o rezistenta si un condensator ?!Cauta o schema de orga si vezi cum arata.Filtrele deobicei sunt RC, dar mai se gasesc si cu AO cu delimitari mult superioare fata de RC.Singurul lucru cu care poti inbunatatii o schema ordinara este sa-i pui niste optocuploare pt separarea galvanica de retea. Link spre comentariu
Vizitator Snowy Postat Noiembrie 3, 2009 Partajează Postat Noiembrie 3, 2009 Vreau sa il fac cu ajutorul unui PIC pt k vreau sa lucrez cu microcontroler si dupa o perioada sa il folosesc ca macheta pt un proiect de facultate Link spre comentariu