gica70 Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 Multumesc pt. pareri si informatii baieti. In conditiile date avem cca 3 kWh/litru motorina. Nu-i rau nici asta. Cu transformari si pierderi undeva la 2 kWh/litru-cca 0,5 E/kW. Credeti ca-i mult? Salutari si sanatate. Link spre comentariu
gica70 Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 "Plecind dupa loc cu viteza" Dl. moderator, sa-mi fie cu iertare. Aveti si obligatia de a va exprima corect romaneste, fara "regionalisme". Salutari. Link spre comentariu
gica70 Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 Pentru a folosi toti ce-i 70CP ar trebui sa circul cu o viteza de 160-170km/orasStiti ca exista un paradox dar doar aparent si anumepentru a circula cu 100km/ora cu o masina normala sunt necesari 30-35CPpentru 200km/ora--110-120CPpentru 300km/ora--450-500CPNu cred ca este nici-un paradox; e vorba de rezistenta opusa de autovehicul la inaintare in curentul de aer care rezistenta nu este liniara cu viteza si mai depinde si de forma aerodinamica a autovehiculului. Facand o analogie (inversa) cu eolienele obtinem energie prop. cu patratul vitezei vantului.. Link spre comentariu
remus68 Postat Martie 19, 2010 Partajează Postat Martie 19, 2010 fara "regionalisme" Care e regionalismul? Salutari! Link spre comentariu
gica70 Postat Martie 20, 2010 Partajează Postat Martie 20, 2010 fara "regionalisme" Care e regionalismul? Salutari!alea de la ragateni.. Link spre comentariu
aionescu Postat Martie 22, 2010 Partajează Postat Martie 22, 2010 ....obtinem energie prop. cu patratul vitezei vantului..Cu cubul... Link spre comentariu
gica70 Postat Martie 23, 2010 Partajează Postat Martie 23, 2010 ....obtinem energie prop. cu patratul vitezei vantului..Cu cubul...Asa este, ai dreptate.. Link spre comentariu
Vizitator picard2020 Postat Februarie 21, 2011 Partajează Postat Februarie 21, 2011 Teoretic te apropii de costul de la renel,problema este ca trebuie sa mearga 1 ora cu un litru de motorina si sa produca 10kwh,nu stiu daca poti realiza asta ,apoi intervin costuri cu reparatii ,sau oprirea motorului din cauza supraincalziri, mai ales vara,aceste motoare au fost facute sa mearga sa se deplaseze nu sa stea locului. Poate peste 10 ani cu asa ceva: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=644176Ideea e ca motorul sa functioneze normal, (sa consume cat are nevoie dar sa produca la maxim energie mecanica) adica la cel mai bun randament, iar consumatorii sa respecte ,,graficul" de producere a energiei iar atunci cand este supraproductie sa fie inmagazinata intr-un fel. Daca e asa inseamna ca motoarele termice de la generatoarele portabile au niste randamente f. proaste.Chiar dubland costul (pierderi in transformare, transport etc.) tot ajungi la undeva la 5kWh/1E. "mai ar fi o solutie"..expresie patentata de un mr. iesean..(si sef de stat major, pe deasupra)...folosirea deseurilor radioactive intre "placi" acoperite cu semiconductoare, seleniul se comporta destul de bine... intreaga "nebunie" ermetizata intro carapace de plumb sau osmiu...eventual, dotata si cu un sistem de racire... ar fi o solutie..pt cateva generatii(15-20), poate chiar mai multa... s-ar cam diminua media de viata Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum