Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

incepator..cer un mic ajutor ;)

Vizitator iulian_tm

Postări Recomandate

Vizitator iulian_tm

Salut,

Sunt student la mecatronica si am de facut un proiect care sa cuprinda:

1. un rezervor principal care sa contina lichid pt umplerea a doua rezervoare mai mici care la un moment dat (cand este necesar in functie de indicatia nivelului din unul din rezervoare.vezi pct 2),acesta sa comunice cu cele doua rezervoare separat.

2. un dispozitiv de monitorizare a lichidului din doua vase separate,unde la nivelul cel mai de jos sa imi fie adaugata apa din rezervorul principal pana la nivelul maxim unde sa imi decupleze singur alimentarea cu apa(cand acesta este umplut,atinge treapta maxima).

Dispozitivul de masurare a nivelului sa fie prin display.

Dupa cercetarile mele am gasit cam asa:

un cmos4016..acesta imi detecteaza treptele de nivel.M-am gandit sa folosesc 2 astfel de circuite impreuna cu un display de 8lini si 1pct (acesta sa imi aprinda doar indicatiile 1,2,3,4 pt fiecare treapta in parte; 1 sa imi fie cea mai de jos iar 4 sa imi indice treapta maxima).

si astfel sa imi deschida o "supapa" pt alimentarea din rezervorul principal a celor 2 rezervoare. Aceasta "supapa" inca nu am gasito..si dupa cum vedeti am lasat-o la urma si imi da mare bataie de cap..ma puteti ajuta voi cu ceva. p.s:astept si alte sugestii ;)

In plus mi-ar trebui si un soft pt asta??(la asta nu ma prea pricep...poate daca ma puteti indruma catre un program si un mic exemplu ,ar fi perfect)

Mentionez ca trebuie sa aibe o parte "mecanica",una de soft si bineinteles electronica.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• yo9hnf

1

Zile populare

Top autori în acest subiect