Gabriel Paduraru Postat Iunie 13, 2005 Partajează Postat Iunie 13, 2005 Are cineva o schema pentru un economizor la mersul in gol fortat (frana de motor). Se fabricau mai demult la electromecanica, nu am retinut exact si se numeau EEBIO. In principiu este un turometru care la 1200 rpm actioneaza un electroventil. Eu vreau sa-l pun la masina mea (Dacia) care merge pe GPL si e f. simplu ca electrovalvele le am sau pun un releu pe electrovalva de admisie a gazului in evaporator.Multumesc anticipat Link spre comentariu
Vizitator bunoara Postat August 20, 2005 Partajează Postat August 20, 2005 Mai exact ce face chestia asta?? Sunt incepator in ale auto, am si io un break pe gaz si daca e ceva de economie m-ar interesa :lol: Link spre comentariu