Vizitator vladgsm2005 Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 salut! Sunt incepator in domeniu. mi s-a starnit interesul de a-mi face o ""pereche de ochelari"" cu care sa pot vedea lumina infrarosie.am gasit pe net niste chestii dar nu ma ajuta deoarece nu gasesc filtre de lumina nicaieri in romania.As dori sa-mi spunetzi dak avetzi vreo sugesteie despre cum sa fac ""ochelarii acestia""sau dak stiti cum sa vad lumina infraroshie fara a implica camere, telefoane, etc,va multumesc! (nujtiu dak lam incadrat unde trebuie subiectul deci va rog sa ma scuzatzi..) (nu am mai gasit nici un subiect despre asa ceva pe site.) Link spre comentariu