miron1947 Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 Comun,este echivalentul pinului 4,acest releu are 2 perechi de contacte comutatoare.[attachment=0]untitled.JPG[/attachment] Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 23, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2009 si practic folosesc doar unu sau am nevoie tot de 2 ? Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 si practic folosesc doar unu sau am nevoie tot de 2 ?Daca va referiti la numarul releelor,aveti nevoie tot de 2,daca va referiti la numarul contactelor folosite ambele variante sunt posibile,puteti folosi doar o pereche,sau sa le legati in paralel(ambele perechi actioneaza odata),dar in ultima varianta sunt mai multe conexiuni de facut. Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 23, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2009 la numarul releelor m-am referit .o sa folosesc o pereche doar. eu nu pot descarca schema realizata de dvs pt a o edita.conform acestui releu am sa scriu aici legaturile intre pini noului releu si celui vechi cu 5pini nou vs vechi pinul 12 <=>pinul 1 pinul14 <=>pinul 2 pinul A1 <=> pinul3 pinul A2 <=>pinul5 pinul11 <=>4este corect? as fi edita-o dar nu pot Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 nou vs vechi pinul 12 <=>pinul 1 pinul14 <=>pinul 2 pinul A1 <=> pinul3 pinul A2 <=>pinul5 pinul11 <=>4 este corect? Da.Pentru a prelua desenul clic dreapta,pe el si save image as. Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 23, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2009 in ultima schema desenat de dvs in dreapta pinului 5 se vede in fir care coboara in jos.acela este un minus nu?maine sper sa-mi fac timp sa incerc aceasta schema. voi face "scoala" in casa intai pe un motor de ventilator de 12v iar daca functioneaza corect voi face legaturile definitiv pe masina. Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 este un minus nu?Nu conteaza polaritatea la bornele bobinei releului,puteti conecta 5 la + si 3 la - sau invers,5 la - si 3 la +.Poate nu cunosteti simbolurile acea linie cu un triunghi cu varful indreptat in jos,este masa,sau - de la baterie. Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 23, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2009 nu sunt foarte avansat in electronica , am presupus ca e minus, simbolul eu il mai stiu 3lini in forma de triunghi una mai mica ca alta orientate in jos .multumesc mult pentru timpul acordat si in aceasta seara. va voi tine la curent cu ce o sa fac.noapte buna Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 simbolul eu il mai stiu 3lini in forma de triunghi una mai mica ca alta orientate in josEste si acela corect,dar acestea erau simbolurile din Express PCB.[attachment=0]masa.JPG[/attachment] Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 24, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2009 Am incercat schema acum seara am avut timp si sunt foarte multumit de modul in care functioneaza.In zilele urmatoare o s-o montez pe masina ,abia astept sa vad oglinzile ca functioneaza.Dumnul miron va multumesc foarte mult pentru ajutorul acordat. poate o sa mai apelez la ajutorul dvs.numai bine Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 24, 2009 Partajează Postat Octombrie 24, 2009 As avea o recomandare,daca nu este o problema financiara,cumparati relee auto,pe masina sunt supuse unui regim de vibratii destul de puternic si este posibil sa vibreze contactele,cele auto,au suprafata mai mare de contact si presiune mai mare ,decat cele care le aveti Dvs.http://www.pieseauto-my.ro/electrice/intrerupator-relee-regulator-masina.html Link spre comentariu
cosmin88 Postat Octombrie 24, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2009 M-am gandit si eu la acest aspect insa m-am tot jucat cu releul , l-am supus unor vibrati si am observat ca au in ele un sistem sa-i zic asa antivibrat si nu se pot atinge accidental avand o protecte de plastic intre contacte.O sa le pun pe acestea oricum le pun in interiorul masini si pot zice ca sunt ferite de vibrati .Daca voi gasit unele auto le voi schimba. numai bine Link spre comentariu
miron1947 Postat Octombrie 24, 2009 Partajează Postat Octombrie 24, 2009 antivibrat si nu se pot atinge accidental avand o protecte de plastic intre contacte.Eu m-am referit la contact imperfect,nu la posibilitatea unui scurt circuit intre contacte. Link spre comentariu
Vizitator ciptuning Postat Aprilie 12, 2010 Partajează Postat Aprilie 12, 2010 Ma poate ajuta cineva cu identificarea pinilor releului din desen? Anume, care este 30, 85, 86, 87a si 87. Stiu ca normal inchis realizeaza 87 cu 87a si normal deschis 87 cu 30, dar mai departe nu. Releu cu 5 pini. Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator saridon Postat Martie 6, 2011 Partajează Postat Martie 6, 2011 M-ar interesa si pe mine un montaj care schimba polaritatea tot pentru un motoras de plierea a oglinzilor dar sa fie temporizat 3-4 sec. pt ca daca oglinda isi termina cursa si motorul mai este alimentat acesta forteaza si se poate arde.Montajul asta l-as lega la iesirea auxiliara a alarmei aftermarket ca sa le pliez la inchiderea masinii.Ma puteti ajuta?Edit: ar merge daca releele din schema postata de dl. Miron ar fi relee de timp?cu ce fel de semnal se actioneaza astfel de relee si unde gasesc? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum