Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incarcator pt. acumulatori Lead Acid 6V 4.5Ah - Schema

Vizitator dj_andy

Postări Recomandate

Vizitator dj_andy

Buna ziua! Sunt un incepator pe acest forum si m-am lovit de problema incarcarii acumulatorilor cu acid. Fac apel la cei ce sunt in masura sa ma ajutecu o schema a unui incarcator cu oprire automata a incarcarii pt acest tip de acumulatori.Cateva detalii: - Acumulatorul provine de la o lanterna - Specificatii alimentator: 9V 400-450mA - Specificatii acumulator: VIPOW LP4.5-6 6V 4.5Ah/20HR Valve regulated rechargeable battery Standby Use: 6,8 - 6,9V Constant Voltage charge, Cycle Use: 7,25 - 7,45V Initial Current: Less than 1,35ADaca se poate si doar daca este recomandat, as vrea sa folosesc LM317T deoarece mai am cateva IC noi de acest tip. Dar daca nu fac fatapentru acest tip de incarcator, voi renunta la ele.Dupa cum am mai spus, schema sa contina si opriprea automata a incarcarii, iar semnalizareaacestui fapt sa se faca in mod luminos. Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare un raspuns!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Vizitator dj_andy

Nu ma asteptam la raspunsul asta... Search am folosit, dar nu cu folos. Am dat search si pe Google si am gasit si acolo, dar vrea un om de meserie sa ma ajute sa fac un alimentator bun si pentru ce-mi trebuie mie. Din pacate discutii sunt, dar nu ce caut si am facut apel la cineva care se pricepe. Am gasit topicurile despre care vorbeai,dar tocmai din cauza lor am ales sa deschid unul nou pe un caz concret si cu titlu explicativ. Nu aduc nici o ofensa si nu ma sufar, dar prefer sa primesc raspunsuri pt ce am intrebat si din pacate nu se inghesuie nimeni...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont