Vizitator rapghost Postat Octombrie 14, 2009 Partajează Postat Octombrie 14, 2009 Salut. Mi-am facut cont acum 3 minute aici, deci pot spune ca sunt incepator. Am urmatorul proiect de facut: Numarator cu bariera dubla infrarosu. Ce stiu eu pana acum este:- bariera infrarosu trebuie dubla pentru ai numara doar pe cei ce intra/ies- semnalele infrarosii trebuie modulate pt a nu fi sensebile la lumina de la soare/bec- trebuie neaparat sa folosesc un uc 89s52 (programabil prin port serail, dar asta nu imi trebuie acum) pe care il voi pune intr-un soclu- am nevoie si sa imi creez un numarator- afisajul ca fi pe un ecran LCDAcum, am nevoie de orice, schem, indicatie, site, absolut orice, si cat mai repede. ma puteti ajuta? :)va multumesc Link spre comentariu
Laci Postat Octombrie 15, 2009 Partajează Postat Octombrie 15, 2009 Nu vreau sa fiu carcotasi, dar nu exagerezi un pic? Poate faci confuzie cu referate sau rentacoder, posteaza intrebari concrete si sigur o sa-ti raspunda cineva, sau posteaza la servicii. Link spre comentariu
Vizitator rapghost Postat Octombrie 15, 2009 Partajează Postat Octombrie 15, 2009 pai... in primul rand nu stiu la ce te referi cand zici ca exagerez. Proiectul asta chiar il am de facut, exact asa cum l-am descris, si de aceea mi-ar fi benefica orice parere/sugestie/schema... Link spre comentariu
Laci Postat Octombrie 15, 2009 Partajează Postat Octombrie 15, 2009 Citeste postul asta, si poate te prinzi despre ce vorbesc viewtopic.php?f=13&t=33152&hilit=+ton+imperativ Link spre comentariu
Vizitator rapghost Postat Octombrie 15, 2009 Partajează Postat Octombrie 15, 2009 ) da bine... crede-ma ca daca as gasi pe google ce caut nu as posta aici, ar fi mai simplus i pentru mine si pentru voi, si mai rapid. Dar asta e problema ca nu am gasit pe nicaieri... Am gasit schema numaratorului, cea a barierei de infrarosu, dar ceva care sa le cuprinda, si mai ales sa vad exact cum ar trebui sa montez uc-u 89s nu, si de aceea intreb... Link spre comentariu