Vizitator madalinz1980 Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 salut am cumparat de la un user acest ceas ampermetru http://img524.imageshack.us/i/hpim4453mh8.jpg/ imi puteti spune si mie o schema de conectare? doresc sa vad si eu cat imi consuma consumatorii din masina ( am mai multi consumatori) eventual sa imi dati o schema cum se conecteaza ampermetrul la alternator pentru a vedea cat curent debiteaza alternatorul in Amperi ( la relanti si la diverse turatii cu/fara consumatorii porniti) multumesc anticipat Link spre comentariu
daniel_l Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 Pai alternatorul poate debita peste 100A si oricum scrie pe el treaba asta,asa ca ceasul tau de 50 nu te ajuta ..Despre consumatori ce sa zic decat ca nu-si are rostul un ampermetru asa mare,dar daca vrei musai sa-l montezi pune-l in serie cu bateria pe borma + si de la el conecteaza ceilalti consumatori in afara de electromotor pentru ca iti va depasi scala si chiar va arde ampermetru .. oricum prea multe nu ai sa vezi decat orientativ,cauta altul pentru acuratete mai mare .. Link spre comentariu
Vizitator madalinz1980 Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 salut, alternatorul debiteaza maxim 40A (asa scrie pe el) si nu stiu daca face fata sau nu la consumatorii ce ii am eu pe masina ( un carpc provenit de pe un laptop de generatie mai veche pentium la 350 mhz, un invertor de 220, radiocd, alarma+ inchidere centralizata, statie + woofer, becuri de far 90/100w Link spre comentariu
Vizitator madalinz1980 Postat Octombrie 13, 2009 Partajează Postat Octombrie 13, 2009 Totusi daca m-am potcovit cu el, o sa vreau sa-l leg totusi cum trebuieintrebarea este urmatoarea: de unde pot cumpara eu din bucuresti un shunt de 50A/75 mv? Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 13, 2009 Partajează Postat Octombrie 13, 2009 poate gasesti la magazinul de pe grivitei,de 25 sigur aveau Link spre comentariu
yo9hnf Postat Octombrie 13, 2009 Partajează Postat Octombrie 13, 2009 Foarte frumos lucrat bordul !Ideea ar fi ca ampermetrul se pune in serie. Bun. Daca ampermetrul dvs. are suntul in el, atunci e destul de greu sa-l montati pe panou pt ca asta ar insemna ca mergeti cu ditamai firul de la alternator pana la instrument si pe urma iar de la instrument spre baterie.Ampermetrul practic este un voltmetru, care masoara tensiunea pe o rezistenta (shuntul).Trebuie sa vedeti intai ce fel de intrument aveti dvs. Nu conteaza scala (in ce este etalonat, poate fi si in magari ). Conteaza care este domeniul sau constructiv de masura. Vedeti daca scrie ceva pe spatele lui. Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 13, 2009 Partajează Postat Octombrie 13, 2009 A zis mai sus ca are nevoie de un sunt separatIntr-adevar un ampermetru cu sunt incorporat ar fi cam aiurea,mai ales in cazul de fataAcum,suntul il poti intercala intre alternator si acumulator(iti indica doar ce debiteaza alternatorul),intre acumulator si consumatori(in afara de demaror!) si iti indica consumul aparatelor -in cazurile astea acul se duce intr-o singura parteSau la un capat al ampermetrului vine acumulatorul si demarorul,iar in celalat alternatorul si ceilalti consumatori -astfel se va putea duce in ambele directii(sa indice daca din acumulator se trage curent sau intra) dar va arata ce debiteaza alternatorul-consumatoriiCam astea sunt varianteleIntr-adevar misto bord! Link spre comentariu
augustin87r Postat Iulie 20, 2010 Partajează Postat Iulie 20, 2010 Am cumparat si eu de pe ebay ceva asemanator, doar ca al meu e de + - 60 A. Alternatorul meu debiteaza maxim 80A, desi nu cred ca ajunge vreodata sa furnizeze atata curent pt ca nu am consumatori mari. In fine, cum trebuie conectat ampermetrul. Am pus poze. Eu am montajul ca in figura 1. Adica firul care vine de la alternator e prins in acelasi papuc masiv cu firul care alimenteaza demarorul. Mi-e greu sa il scot de unde e bagat. Montajul din fig 2 e corect, ca eu cred ca imi scapa ceva? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 20, 2010 Partajează Postat Iulie 20, 2010 Pai depinde care curent vrei sa-l masoriDaca bateria e consumata,alternatorul poate debita curentul maxim pe ea Link spre comentariu
augustin87r Postat Iulie 21, 2010 Partajează Postat Iulie 21, 2010 pai eu vreau sa monitorizez starea alternatorului. Sa stiu cand incarca si cand nu mai incarca. Link spre comentariu
Vizitator comfel Postat Iulie 21, 2010 Partajează Postat Iulie 21, 2010 nu ai ce sa faci cu el.. ce sa monitorizezi ?????alternatorul cand nu incarca se aprinde un beculet in bord ,daca il inseriezi cu bateria la pornire stii cat curent iti ia electromotorul in mili sec ..............Daca tot vrei sa monitorizezi alternatorul cauta un Voltmetru si punel in locul Amp .cu motorul pornit vei avea 14,4 V .aceasta tensiune va trebui sa o monitorizezi .ce este peste iti omoara bateri ce este sub nu incarca .......... Link spre comentariu
augustin87r Postat Iulie 21, 2010 Partajează Postat Iulie 21, 2010 In fine, ma intereseaza sa vad cat curent baga alternatorul in baterie... Link spre comentariu
augustin87r Postat Iulie 21, 2010 Partajează Postat Iulie 21, 2010 Schema e in mod clar aceasta http://img683.imageshack.us/img683/5761 ... uii.th.jpg O sa incerc sa modific ceasul intr0un voltmetru pt ca altfel trebuie sa tai fire si sa inadesc aiurea pe acolo. E prea mult de modificat si nu se fac astfel de modificari in instalatia electrica a masinii pt ca e o improvizatie. Link spre comentariu
Vizitator comfel Postat Iulie 22, 2010 Partajează Postat Iulie 22, 2010 Un voltmetru digital il poti alimenta si de la bricheta masinii sau orice alta sursa din masina citeste aici si poate te vei lamuri...... viewtopic.php?f=19&t=46711 Link spre comentariu
augustin87r Postat Iulie 22, 2010 Partajează Postat Iulie 22, 2010 Pentru mine e exclus un voltmetru digital ca si toate ale luminitie sau afisaje in masina. Afisoarele si ledurile nu au farmec in masina pentru mine. Intr-adevar, sunt foarte precise, dar nu imi plac. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum