Vizitator johnny_tl Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 Sunt incepator in electronica si am mare nevoie de ajutor. Am nevoie mare de o schema (cea mai simpla) care sa scoata un semnal sonor (beep) alimentat la o baterie de 1,5 sau 3V.Va rog sa ma ajutati....Va multumesc antucipat Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 Uite aici am desenat o schema de oscilator - generator de ton. Pe aceasta o foloseam cu succes acum vreo 4-5 ani ca generator ton intr-un transceiver (generam codul morse). http://tinypic.com/5p2blh Alimentarea este la 6V. Schema este constructie proprie. Link spre comentariu
Vizitator johnny_tl Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 ms mult de tot Link spre comentariu
Vizitator johnny_tl Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 vreau ceva care sa se alimenteze la cel mult la 3V Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 Pai alimenteaz-o la 3V... crezi ca te opreste cineva? Daca nu-ti place tonul, schimba R1 cu 68k si C1 cu un condensator cu valoarea intre 10-100nF si ai sa obtii tonalitati diferite. Link spre comentariu
Vizitator johnny_tl Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 ms mult si te rog sa ma scuzi dar in electronica stiu cum arata piesele si cum sa le lipesc nush sa modific o schema.scuze si iti multumesc mult Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 Cu placere! Incepand cu montaje simple, inveti. Cu timpul, daca iti place electronica, vei ajunge expert! Toti am fost in stadiul in care esti tu acum! Link spre comentariu
psanyi Postat Iunie 7, 2005 Partajează Postat Iunie 7, 2005 ms mult si te rog sa ma scuzi dar in electronica stiu cum arata piesele si cum sa le lipesc nush sa modific o schema.scuze si iti multumesc multSucces in continuare si nu te descuraja ! Link spre comentariu