Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa Alimentare 50A

Vizitator ea3hek

Postări Recomandate

Vizitator ea3hek

Stiu ca suna cam absurd 50A dar este adevarat.O sa imi puneti urmatoarea untrebare "la ce folosesti 50A" ???Ei bine sunt radioamator dar si electronist in acelasi timp.Imi place sa vad cum iau viata sau mor de mana mea tranzistori,C.I,rezistente...etc...Va las mai multe scheme,eu incerc sa o fac pe a 2 cea cu 6 x 2N3055 + LM723

As dori sa imi spuneti cum vi se pare schema,o sa functioneze ???

73`s

http://www.qsl.net/yo5osf/stab.html

P.S. Am facut o greseala cand am cumparat condensatorii,i-am luat de 100hz,se intampla ceva daca ii montez(ca filtraj) ??

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Stiu ca suna cam absurd 50A dar este adevarat.O sa imi puneti urmatoarea untrebare "la ce folosesti 50A" ???Ei bine sunt radioamator dar si electronist in acelasi timp.Imi place sa vad cum iau viata sau mor de mana mea tranzistori,C.I,rezistente...etc...Va las mai multe scheme,eu incerc sa o fac pe a 2 cea cu 6 x 2N3055 + LM723As dori sa imi spuneti cum vi se pare schema,o sa functioneze ???73`shttp://www.qsl.net/yo5osf/stab.htmlP.S. Am facut o greseala cand am cumparat condensatorii,i-am luat de 100hz,se intampla ceva daca ii montez(ca filtraj) ??

Condensatori de 100hz ??? Esti incepator sau ce vrei sa zici ?Orice schema cu LM si 2N3055 functioneaza daca stii electronica si esti in stare sa o construiesti .De ce trebuie sa intrebi pe altii ? O construiesti si vezi tu daca o sa functioneze : cum crezi ca ai sa castigi experienta ?
Link spre comentariu