Vizitator dj_captainu Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 Caut si eu o schema de un amplificator 2x70w sau mai mult sa sparga boxele.dar sa fie si cu cablaj cu tot si daca se poate si cu 2n 3055. Link spre comentariu
Vizitator Vladutz_by Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 daca vrei 2*70W pe 4 Ohmi http://www.amplificatoare.go.ro/50w.html iar pe 8 ohmi scoate 50W e cu 2n3055 schema e mono si trebuie sa faci doua Link spre comentariu
cos22tm Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 cam greu sa scoti mai mult de 2x50W rms cu 2N3055 fara sa se incalzeaza destul de tare si sa creasca distorsiunile , plus ca nu prea se gasesc 2N-uri originale. s-a mai discutat si aici http://forum.izatech.ro/viewtopic.php?t=4083 Link spre comentariu
Vizitator dj_captainu Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 sunt incepator si as vrea sa fac ceva bun si mai ieftin un pic Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 ala din linkul lui vladut este perfect dar imi place ca omul a pus copy-ul sau pe cand schema cu tot este dintr-o revista australiana :lol: Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 prea se gasesc 2N-uri originale. Pai ce... alea de la IPRS se ineaca ? Link spre comentariu
Vizitator dj_captainu Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 am intrat pe linku ala dar nu se vede bine schema.Am vazut ca e mai performant unul cu tda 7496.un amlificator care sa se merite cu adevarat si sa nu fie prea scump as dori sa "confectionez",am tot cautat darn-am gasit ceva pe masura.Ma poate ajuta cineva? Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 Am vazut ca e mai performant unul cu tda 7496.Asta o crezi doar tu :lol: Link spre comentariu