Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

trigger temporizat actionat de doua plus-uri

Vizitator raz3k

Postări Recomandate

Salut, Am nevoie de un circuit care sa fie triggerit de doua plus-uri (regim avarie masina) care sa imi tina un releu deshis pentru 10 secunde. Am gandit o schema dar nu stiu daca va functiona, daca mai este nevoie si de alte piese si care sunt piesele exacte pe care trebuie sa le cumpar de prin zona maica domnului, mai ales acel nand. Traseele 1 si 2 sunt comandate in acelasi timp, iar cand nu este voltaj pe ele, ele sunt date la masa( deci ar merge o negatie logica ). Curentul poate varia intre 12 si 14.4 in functie de alternator.Sunt foarte amator in materie de electronica.Va multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• francezu

8

Nu merge asa pentru ca monostabilul va fi triggerat de fiecare clipire a becurilor si temporizarea nu se va termina decat dupa disparitia semnalelor de avarie.Ar trebui sa iei semnal de la butonul de avarii printr-un condensator,dar nu sunt sigur ce semnale sunt vehiculate pe acolo. Spune mai bine ce vrei sa faci,poate te putem ajuta cu alte idei.

Link spre comentariu
Vizitator raz3k