Vizitator Postat Iunie 2, 2014 Partajează Postat Iunie 2, 2014 Nu este nici o ofensa. Deocamdata nu am solutie pentru poze de calitate. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 2, 2014 Partajează Postat Iunie 2, 2014 Beneficiarul, mi-a pus la dispozitie (la solicitarea mea) o poza. Sper sa fie de calitatea dorita. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 24, 2014 Partajează Postat August 24, 2014 Rotorul de electromotor asincron din imagine, a fost strambat si deformat prin batere la unul dintre capete, motiv pentru care nu s-a putut utiliza gaura de centrare existenta pentru strunjirea sprijinita de varful rotativ. Operatiunea de reconditionare a fost facuta printr-o foarte dificila centrare si utilizarea linetei construite de mine si prezentata anterior pe acest topic. S-a efectuat o scurtare cu aproximativ 10 mm a rotorului pentru indepartarea gaurii de centrare deformate. S-a strunjit cota pentru fulie cu un mm mai mica decat cea originala (∅15 in loc de ∅16). S-a facut o noua centruire, in scopul centrarii inre varfuri la o eventuala prelucrare ulterioara. S-a dat o gaura de ∅4,8x25, care s-a filetat ulterior cu M6. Acelasi lucru s-a facut si la capatul opus al axului rotorului. Pentru recuperarea motorului asincron de 1,1 kW, urmeaza sa se mai execute unul dintre capacele port-lagar ale sale, distrus la demontare. In mod exceptional la demontare bobinajul nu a fost afectat, astfel incat costul reparatiei nu va fi prea de mare. Link spre comentariu
radu cnc Postat August 24, 2014 Partajează Postat August 24, 2014 Mai trebuia adancit si canalul de pana cu 0.5mm pentru o reconditionare corecta sa nu fie nevoit beneficiarul sa polizeze pana. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 25, 2014 Partajează Postat August 25, 2014 Beneficiarul sunt eu. Voi practica in fulie diferenta de canal (0,5 mm) pentru pana. Lucrarea am realizat-o in urma cu circa o luna, dar abia acum am avut ocazia (prilejuita de discutiile de pe un alt topic) de a o notifica ca atare aici. Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Vreau să vă rog ceva :am încercat să fac un filet metric cu pas de 1,5mm pe un diametru de 18mm dar numi iese pe diametru de 10mm îmi iese pasu trebuie să măresc viteza şurubului conducător sau ce ?vă rog să mă ajutaţi Link spre comentariu
Vizitator Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Florinel! Strungul despre care este vorba aici, nu are cutie de avansuri si nici cutie de viteze. Este un strung de banc, unde filetele se executa dupa alte reguli. Incearca sa pui intrebarea pe topicul strungului corespunzator celui pe care il detii tu. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 Am strunjit ieri doua inele de etansare din cupru, pentru etansarea armaturii de refulare a unui compresor de aer. Lucrarea nu este complicata, dar necesita atentie si migala. In imaginea 1, sunt cele doua inele dupa strunjire si slefuirea fetelor plane - manual pe o suprafata plana pe care s-a asezat un crampei de panza abraziva. In imaginea 2, sunt cele doua inele dupa operatia de decalire. Link spre comentariu
philiprobz Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 Decalire, pentru ce ? detaliati un pic va rog . Link spre comentariu
Vizitator Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 In urma prelucrarii cuprul (desi moale) se taseaza superficial. Pentru a descarca toate tensiunile interne de la prelucrare, se aplica un tratament termic cu incalzire la rosu aprins (6...7 sute de grade) urmat de cufundarea in apa. Tratamentul se poate face efectiv la flacara unui aragaz. Link spre comentariu
mihaighe Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 Plus ca dupa decalire inelele de etansare sant foarte moi si vor asigura o etansare corespunzatoare si la forte mai mici de strangere. Link spre comentariu
philiprobz Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 Regula se aplica si la celelelate aliaje moi ale cuprului sau doar aici ? Link spre comentariu
mihaighe Postat August 30, 2014 Partajează Postat August 30, 2014 Regula se aplica si la celelelate aliaje moi ale cuprului sau doar aici ? Eu nu stiu,la cupru stiu de cand faceam pistoala de lipit pe miez toroidal si trebuia sa decalesc Cu ca sa-l pot bobina(bara de stator de la electromotoare de masina mare gen camion).Ce stiu este ca dupa cateva indoiri se intareste din nou si este greu de manavrat. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 31, 2014 Partajează Postat Octombrie 31, 2014 Am avut (recent) o actiune de reconditionare a unui transformator de sudura, construit de mine prin anul 1988. Datorita timpurilor, nu am gasit atunci materiale corespunzatoare pentru bobinajul secundar. De aceea l-am desfacut si am inlocuit bobina realizata din cablu multifilar din aluminiu, cu una din cablu multifilar din cupru. Cu aceasta ocazie am realizat mulajul de lemn din poza. Reconditionarea va face obiectul unui articol, sau a unei intrari in blog. Acolo, cei interesati, vor putea sa mai vada si altre dispozitive interesante realizate din lemn de esenta tare (ulm). Pentru acea ocazie, am facut apel la un fotograf pentru consemnarea detaliilor. De aceea nici nu mai adaug aici alte poze facute cu camera web. Link spre comentariu
mișa Postat Noiembrie 2, 2014 Partajează Postat Noiembrie 2, 2014 Foarte interesant...Un paralelipiped din lemn de ulm... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum