Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Atelierul meu (strung)


Vizitator

Postări Recomandate

Uleiul de cutie de viteze auto, este tot unul subtire. Deoarece ungerea la cutiile auto se face prin barbotare, iarna ar fi probleme daca nu ar fi asa. In ceea ce priveste uleiul hidraulic, el are niste calitati specifice scopului - este anti-spumant si are un grad mult mai redus de compresibilitate fata de cel de ungere. Calitatile lui relative la ungere sunt insa foarte slabe. In nici un caz nu se recomanda pentru ungerea organelor in miscare cu viteze de rotatie mari.

Link spre comentariu

Uleiul de cutie de viteze auto, este tot unul subtire. Deoarece ungerea la cutiile auto se face prin barbotare, iarna ar fi probleme daca nu ar fi asa. In ceea ce priveste uleiul hidraulic, el are niste calitati specifice scopului - este anti-spumant si are un grad mult mai redus de compresibilitate fata de cel de ungere. Calitatile lui relative la ungere sunt insa foarte slabe. In nici un caz nu se recomanda pentru ungerea organelor in miscare cu viteze de rotatie mari.

Cu scuzele de rigoare ,va contrazic.;turatia arborelui de priza la orice autoturism este egala cu turatia motorului;diferenta consta in faptul ca lagarele motorului sunt unse sub presiune,iar angrenajele din cutie prin barbotare(fac exceptie cutiile automatice cu pompa ulei incorporata).Intotdeauna la transmisii se accepta ulei mai vascos decat pt motor,din simplul considerent ca uleiul vascos care trece prin pompa,va prefera sa se intoarca in baie prin supapa de siguranta ,decat sa intre in spatiul dintre cuzineti(ma refer inclusiv la vascozitatea data de temperatura).Mai toti soferii au observat ,ca iarna la temperaturi foarte scazute,dupa pornirea motorului cu ambreiajul apasat,la debraiere,masina are tendinta de a pleca,pinioanele fiind angrenate tocmai datorita vascozitatii uleiului provocate de temperatura.Totusi un ulei tip T70,cred ca ar merge la strunguri,desi si acesta este vascos la temperaturi mici
Link spre comentariu

Uleiul de cutie de viteze auto, este tot unul subtire. Deoarece ungerea la cutiile auto se face prin barbotare, iarna ar fi probleme daca nu ar fi asa. In ceea ce priveste uleiul hidraulic, el are niste calitati specifice scopului - este anti-spumant si are un grad mult mai redus de compresibilitate fata de cel de ungere. Calitatile lui relative la ungere sunt insa foarte slabe. In nici un caz nu se recomanda pentru ungerea organelor in miscare cu viteze de rotatie mari.

Cu scuzele de rigoare ,va contrazic...

Mai citeste odata textul evidentiat cu maron si vei vedea ca vorbim despre lucruri diferite.
Link spre comentariu
Vizitator 12_pacate

O ica intrebare :da Am vazut pe iutub ca se pot face operatii de frezare pe strung :da Ce tip de freza se foloseste? merge pe orice fel de strung? este periculos, poate accentua uzura sau deteriorarea strungului? :nas:

Link spre comentariu

O ica intrebare :da Am vazut pe iutub ca se pot face operatii de frezare pe strung :da Ce tip de freza se foloseste? merge pe orice fel de strung? este periculos, poate accentua uzura sau deteriorarea strungului? :nas:

In principiu se foloseste freza de care ai nevoie(cilindrica,disc,''T'').Problema o constituie fixarea piesei de frezat si avansul (manual sau automat),pe cele 3 axe (strungul are 2)
Link spre comentariu

Ce parere aveti despre acest strung? merita banii? :da http://www.dmitaliasrl.com/it/Scheda_pr ... _AT125.php

Este o masina ideala pentru un ceasornicar. Chiar si un modelist si-ar dori sa prelucreeze intre varfuri lungimi de peste 300 mm, fata de cei maximum 180 mm cat poate fixa masina. Totusi, avand in vedere ca este o combinata strung, masina de frezat, s-ar putea spune ca cei 500 euro nu reprezinta un pret atat de mare. Problemele mari le reprezinta puterea instalata a masinii (125 W) si masa de 20 kg - daca nu cumva este o greseala si comerciantul a uitat un zero. Este mult mai credibil 200 kg. Numai daca ar fi construita in intregime din materiale plastice, ar putea cantari doar 20 kg.
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Este masa, fara accesorii. Deci - inclusiv - fara papusa mobila, care in poza apare. Si este de inteles, atata timp cat nu are nici-un mecanism gen cutie de viteze, ci reglajul turatiilor se face in exclusivitate electronic. Practic toata papusa fixa este realizata din plastic. Probabil ca doar batiul (din fonta) arborele principal, sania, potrcutitul si surubul de avans sunt din otel.

Link spre comentariu

... puteti sa-mi traduceti datele tehnice? inteleg engleza dar nu in termeni de strung ...

Technical DataMains (no comment) 230 V ~ 50 HzPower (no comment) 370 WWorkpiece over bed (Diametrul de prelucrat peste ghidaj) max. Ø 180 mmWorkpiece length (no comment) max. 300 mmSpindle opening (Diametrul alezajului din arborele strungului) max. Ø 20 mmWorking spindle (Alezaj conic "Morse 3" la arborele principal) MK 3Tailstock sleeve (Alezaj conic "Morse 2" la pinola papusii mobile) MK 2Spindle true running accurancy (Eroarea reala a arborelui principal) 0,01 mmSpeed Setting 1 (Turatii - domeniul 1) 0-1100 min-1Speed Setting 2 (Turatii - domeniul 2) 0-2500 min-1Centre height (Inaltimea liniei axiale) 90 mmIn legatura cu celelalte intrebari, ar trebui sa citesti ceea ce s-a scris aici sau chiar sa intrebi.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări