Flor Postat Iunie 3, 2005 Partajează Postat Iunie 3, 2005 SalutA construit cineva dintre voi mira Tv care a aparut in rev. ConexClub? Cea cu PIC 16F84A, impreuna cu un codor PAl 1377MC, totul pe o placa?? Daca da, a functionat asa cum e descrisa? Mie nu imi genereaza barele color, iar o anumita combinatie de butoane S4 cu S5 face sa se modifice frecventa liniilor.Am reinscris programul original de mai multe ori, dar degeaba.Recunosc ca sunt incepator in PIC-uri si inca nu stiu sa citesc softul, adica ce vrea sa faca si sa pot modifica in consecinta. ... MultumescFlor Link spre comentariu
bogdanm Postat Iunie 3, 2005 Partajează Postat Iunie 3, 2005 Incearca sa vezi cum arata semnalul de la iesirea oscilatorului (pinul XOUT). Daca nu are amplitudine buna (ar trebui sa se duca pana la minim 3.5-4V daca alimentezi PIC-ul din 5V) sau nu are frecventa care trebuie, incearca sa umblii nitel la circuitul oscilatorului. Link spre comentariu
Flor Postat Iunie 4, 2005 Autor Partajează Postat Iunie 4, 2005 Salut si multumes pentru bunavointa. O sa fac cum mi-ai spus si iti transmit imediat rezultatul.Flor Link spre comentariu