Vizitator bongo Postat Septembrie 15, 2009 Partajează Postat Septembrie 15, 2009 Vreau sa pun la masina 3 leduri sub usi si un led la oglinda.Dupa cum bine stiti la masina sunt 12v.Vreau sa stiu care este din bucuresti si ma poate ajuta, sa ma indrume catre un magazin sa imi zica ce sa cumpar si sami explce ce mai tre sa pun la acele leduri ca ele sa functioneze corect.Ledul la oglinda il leg la plafoniera si cele de sub usi pot sa le leg la fel sau sa mai pun un intrerupator in usa, daca nu gasesc intrerupator le leg si pe ele la plafoniera.Mersi.Ar fi mai usor sa vorbim pe mess si aici sa pun doar schema finala si poze cu rezultatul.De retinut ca sunt foarte incepator deci nu ma prea pricep. Link spre comentariu
Mindware Postat Septembrie 15, 2009 Partajează Postat Septembrie 15, 2009 P?i te duci frumu?el la primu' magazin de electronice....?i spui tare ?i r?spicat: "Eu vreau LED-uri pe 12 V ! Ave?i?" :smt083 ?i nu i?i mai trebuie nimic la ele Le montezi exact ca pe un bec....numai c? trebuie sa le pui cu plusul la plusu' bateriei ?i cu minusu' la masa.Asta vei reu?i repede. Spor la lucru! Numai bine :bere: Link spre comentariu
kmykze Postat Septembrie 16, 2009 Partajează Postat Septembrie 16, 2009 Este o problema cu led-uriele din magazine de 12V, la masina nu ai 12V constant, ai 13-14 chiar si 11, depinde, ar trebuii niste led-uri normale cu rezistente calculate pentru 14V sa nu se arda, am patit-o cu leduri pentru pozitii albe care se ardeau regulat si m-am lecuit. Link spre comentariu