Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Prima alarma GSM home made

ady_risc

Ce parere aveti de alarma?  

15 membri au votat

1. 1. Ce parere aveti de alarma?

• Mai trebui lucrat
      2
    • Buna
      5
    • Foarte buna
      7
    • Proasta
      1

Postări Recomandate

• Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ady_risc

3

• srdjan

2

bravos... ce misto e carcasa telefonului :) pui la dispozitie si detalii sau doar te lauzi? :ciuda:abia dupa ce fac si altii se pot da cu parerea zic eu. de aratat arata bine

Acesta fiind doar un prototip pe parcurs am sa-l inbunatatesc.Tinand cont ca sunt incepator ale electronici.Detalii:1 releu 12V 30A cu picioruse2 releie 12V 30A 1 led 3V1 led 12v1 incarcator auto nokia 34101 telefon nokia 34103 mufe diferite4 papucipiese pentru un amplificator 12Wpiese pentru timer firecabluriclorura fericaplacuta placata cu cupru3 intrerupatoare1 cutie dvd-rw1 gemulet de la o carcasa pcToate fiind folosite pentru tot kitul Principul de functionare fiind simplu:Alimentarea incarcatorului se face de la bricheta masini----> releu 12V 30A cu picioruse----> incarcator----> telefon. Telefonul se incarca doar cand masina e oprita.De releu cu picioruse am legat si flash led de culoare rosie ( alarma originala fiind albastru)Pentru a se face apelul m-am legat de becul de la plafoniera-----> intrerupator----->timer 20 sec -----> releu 12V 30A----> tasta telefon.Amplificatorul va fi actionat odata cu releul pentru tasta.Pentru a activa alarma se va actiuna intrerupatorul ON, avand la dispozitiie 20 secunde de a inchide usa.Pentru a dezactiva avand 20 secunde pentru a actiona intrerupatoru OFFIn cazul unei efractie dupa deschiderea usei, capotei sau porbagaj si trecerea celor 20s se va apela un numar de telefon setat inprealabil.Cu ajutorul vostru as dori sa-l inbunatatesc .Astept de la voi sugestii sau intrebari.Imi cer scuze daca nu prea am fost pe intelesul tuturol sau ortografie.