Vale Postat Iunie 1, 2005 Partajează Postat Iunie 1, 2005 Stiu ca s-a mai discutat despre el dar numai ka nivel de reconandare(adica unii oameni l-au recomandat ca fiind bun). Tocmai de aceea, ;i pentru ca nimeni nu l-a blamat, as vrea sa fac un amplificator de subwoofer cu el(pentru masina evident)... mentionez ca am simtul puterii si stau bine cu auzul si vreau sa stau in continuare deci nu vreau mai multa putereCeea ce m-ar interesa sa aflu de la cei care l-au mai construit este:1) Daca se preteaza pentru subwoofer d.p.d.v. al banzii de frecventa reproduse. Milogii astia de la Philips zic ca frecventa joasa de taiere e dictata de cond. de lift dar nu dau si ei diste formule, ceva. As fi curios daca cu cond. de 4700 voi avea un raspuns multumitor la frecvente joase(fj<30Hz preferabil) in sarcina de 4ohmi.2) Cam cata caldura face: are nevoie de radiator mare? Are nevoie de ventilatie?Merci anticipat! Link spre comentariu
Mircea Bartic Postat Iunie 1, 2005 Partajează Postat Iunie 1, 2005 TDA1562 e f bun pt sub auto, am facut mai multe amplificatoare cu el, toate pt sub.puterea reala e de 50W RMSAm folosit radiator 400 cm^2 racit pasiv fara probleme si 150 cm^2 racit activ (ventilator)incearca sa pastrezi componentele date in datasheet, altfel poate reactiona ciudat. Link spre comentariu
Vale Postat Iunie 1, 2005 Autor Partajează Postat Iunie 1, 2005 Ma gandesc sa up-gradez cond de lift la 10.000uF(am gasit ieftini...) si eventual, daca face figuri, raman pe 4700. Sarcina, cum am mai spus: 4 omuletiDaca a mai incercat cineva, va rog, impresii...aaa, si inca ceva: am vazut in sfarsit o schema si cond de lift erau la 25V... alte recomandari?Merci mult pentru raspuns! Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 2, 2005 Partajează Postat Iunie 2, 2005 Am sa fac si eu asa ceva! Sper sa nu dau jos caroseria de la Dacie cu cca. 30W sinus... Vale, cred ca ar trebui sa ai ceva rezerva de putere, deci ar trebui sa optezi pentru minim 10.000uF. Cred ca erau cotati la 25V pentru ca majoritatea capacitorilor pe care-i iei din comert nu au nici pe departe tensiunea nominala identica cu ceea ce scrie pe ei (16V pot fi de 15V-17V, etc.). Link spre comentariu
Vale Postat Iunie 2, 2005 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2005 pai oricum nu vreau sa pun mai mici de 25V ca niciodata nu stii cu chinezariile astea dar eram curios daca a avut cineva probleme cu cond la 25V. Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 2, 2005 Partajează Postat Iunie 2, 2005 Teoretic nu cred ca sunt probleme! Parca alternatorul debiteaza 14.7V pe durata functionarii motorului (corecteaza-ma daca gresesc). Eu voi alege tot condensatorii cotati la 25V din considerente de spatiu pe placuta de sticlotextolit. Link spre comentariu
luc Postat Iunie 2, 2005 Partajează Postat Iunie 2, 2005 sa nu uiti un condensator de 1nf pe intrare in rest totul ok Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 2, 2005 Partajează Postat Iunie 2, 2005 Mi se pare normal sa "decuplezi" cumva signal-ground-ul, nu crezi? 1nF separa tensiunea continua (daca este asa ceva) oferita de sursa de semnal... Link spre comentariu
luc Postat Iunie 3, 2005 Partajează Postat Iunie 3, 2005 are rol de filtru trece jos,eliminind autooscilatiile Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 4, 2005 Partajează Postat Iunie 4, 2005 FTJ... decuplor... etc. Noi am priceput mesajul, oare si Vale? Link spre comentariu
Vale Postat Iunie 6, 2005 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2005 Vale a priceput mesajul... el oricum poarta decuplarea frecventelor inalte de la intrare in amplificatoare si, in cazul acesta o sa fie si mediile si joasele decuplate pentru ca este un amp de subwoofer si va avea si filtru activ...Cond. de decuplare e cond. de decuplare(1...1.5uF nepolarizat) si cond. de 1nF are rolul de a limita banda in zona superioara, intradevar pentru eliminarea autooscilatiilor dar si a altor semnale nedorite ce pot aparea la intrarea amplificatorului din diverse motive Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 Afirmativ! Intr-adevar, Vale stie despre ce este vorba! Succes in constructie si spune-ne si noua cum functioneaza montajul final deoarece ma bate si pe mine gandul sa construiesc asa ceva. Link spre comentariu
luc Postat Iunie 6, 2005 Partajează Postat Iunie 6, 2005 eu am facut acum 1an cu tda1562q si mergea bine dar a murit dupa doua zile.nu am inteles sigur nici pana azi ce a fost,findca l-am tinut la 12v,si nici nu se incalzea mai mult de 45g.sa ne spui cum merge dupa cateva zile sa stiu si eu daca cipul meu a fost prost Link spre comentariu
Vizitator radyombm Postat Iulie 13, 2005 Partajează Postat Iulie 13, 2005 eu doar ce am facut un amlificator cu acest tda 1562Q si am bagat doar un difuzor in masina,nu cu tub,am dacie si iam gaurit tabla in spatele banchetei linga parbriz,se aude asa tare!!...peste asteptarile mele dar tin cont ca dabea am pus un final si un difuzor ,dar atunci cind voi veni cu un alt tda1562 si un alt dfuzor nu o sa se auda si mai tare?problema acestui circuit e ca (la mine ma refer)in momentul in care il dau prea tare nu stiiu de ce dar la un momendat nu se mai aude iar membrana difuzorului ramine blocata in sus de parca as cupla difuzorul direct la baterie.deci daca las asa e clar ca in mai putin de un minut toata lita(infasurarea dif-ului) e facuta scrum...atunci inchid statia si imediat ce o aprind nu mai are nimic..daca cuiva i sa mai intimplat asa ceva sa scrie aici si poate vom gasi vre-o solutie. Link spre comentariu
Vizitator TheOne Postat Iulie 14, 2005 Partajează Postat Iulie 14, 2005 ai cabluri groase pe alimentarea lui ? sa fie direct de la baterie Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum