Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amplificator

Vizitator

Postări Recomandate

am un amplificator de 2x20W. in prezent am o sursa la PC de 250W.as avea o idee. daca as cumpara o sursa de 400W-500W si as alimenta amplificatorul ar afecta cu ceva PC(amplificatorul alimentat odata cu PC de la aceeasi sursa. P.S. amplificatorul consuma 5 A la 12V.Ce credeti ar merge???????

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 30
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• adi_0106

7

• cos22tm

4

• Sharky

2

• luc

2

Top autori în acest subiect

Eu care sunt incepator iti spun ca nu e o idee buna,mai ales daca sursa e chinezeasca.Mai bine faci ceva separat,adk calc+amplif pe o sg sursa nu se impaca bine(in special la amplif tau).Asta e parerea MEA.Asteapta si rasp celorlati care sunt experti.

Link spre comentariu
Vizitator ipacretzu'

Daca ai incredere in sursa poti sa pui linistit amplificatorul ca nu o sa afecteze cu nimic buna functionare a calculatorului; asta o spun din experienta: am tinut un TDA1553Q alimentat din sursa calculatorului vreo juma' de an si asta in conditiile in care curentul repetitiv maxim de iesire al acestui integrat poate atinge 4A(si nerepetitiv 6A) si nu am avut niciodata probleme(sursa e de 350W, adica cel putin asa scrie pe ea); in cel mai rau caz, daca e bine facuta sursa, o sa iti intre in protectie la varfuri de curent prea mari. Ca sa fii sigur daca tine sau nu fa si tu un calcul simplu luand in considerare consumatorii care in ai si fa o comparatie cu ce scrie pe sursa.

Link spre comentariu

nu stiu cum ati reusit voi sa alimentati un amp 2x20W de la 12V sursa ATX ca eu nu am reusit pt ca si la mers in gol imi baga in difuzoare un brum de zici ca-mi crapa boxele pe moment . Din cate stiu sursa ATX are iesirile de 3.3V , 5V, 12V filtrate si stabilizate dar de brum nu scap :( voi ce ati facut ?

Link spre comentariu

sursele de calculator no-name duc rareori mai mult de 70% din cat scrie pe ele.