vlasin_alin Postat Septembrie 6, 2009 Partajează Postat Septembrie 6, 2009 intentionez sa imi construiesc un amplif cu modulul IPA400 si am nevoie de ajutor la partea de redresare si filtraj ( sunt incepator ), daca poate cineva sa puna o schema incepand de la traful de 2x50V, cu puntea redresoare si condensatorii, rezistentele care trebuie sa realizeze filtrajul.as fi recunoscator Link spre comentariu
Jimmy Postat Septembrie 6, 2009 Partajează Postat Septembrie 6, 2009 daca tot intentionezi sa construiesti amplifu asta, te-ai obosit macar sa citesti pdf-ul, care e undeva in topicul dedicat acestui amplif, putin mai jos in pagina? daca-l citeai, uite ce gaseai in el: Link spre comentariu
vlasin_alin Postat Septembrie 6, 2009 Autor Partajează Postat Septembrie 6, 2009 am incercat la CAUTARE dar nu am reusit sa gasesc nimica, multumesc ! Link spre comentariu
remus68 Postat Septembrie 6, 2009 Partajează Postat Septembrie 6, 2009 intentionez sa imi construiesc un amplif cu modulul IPA400 si am nevoie de ajutor la partea de redresare si filtraj ( sunt incepator ) ...vrei sa faci un amplificator de 400W si nu stii cum se face un banal redresor cu punte redresoare si condensatoare electrolitice !? Link spre comentariu
vlasin_alin Postat Septembrie 6, 2009 Autor Partajează Postat Septembrie 6, 2009 o sa cumpar kitul gata facut, deci mai am doar de pus traful, redresarea filtrajul si potentiometrul. sper sa reusesc ;) Link spre comentariu
djlove Postat Septembrie 6, 2009 Partajează Postat Septembrie 6, 2009 Nu stiu cum o sa reuseasca sa regleze curentul de mers in gol al amplificatorului..... Link spre comentariu
remus68 Postat Septembrie 6, 2009 Partajează Postat Septembrie 6, 2009 Citeste aici viewtopic.php?f=5&t=46181 inainte de a te apuca de asamblare ! Link spre comentariu