augustin87r Postat Septembrie 4, 2009 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2009 Si tata are Solenza si am mers cu ea pe minim la benzina de multe ori...nu stiam ca intervine si problema asta, stiam doar ca nu e bine sa mergi cu putin ca trage pompa mizeriile si eventual merge mai mult pt ca nu mai e presiunea benzinei care sa ajute la debit....In rest, ideea cu furtunul e des folosita la motocicletele vechi, dar la cele noi nu prea da bine....Ce am facut eu e aproape gata...o sa pun link cu ce a iesit...Am lucrat azi noapte pana la 4 ca sa fac ceva care sa semene cat mai putin cu o tiganie..... Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 4, 2009 Partajează Postat Septembrie 4, 2009 faza cu releele reed nu este rea, des l-am utilizat la sistemele de securitate pt usi dar intervine problema actionarii. iti trebuie un magnet puternic ori il apropii cat mai mult. eu iti recomand senzorii hall sunt mici, usor de utilizat,plaja larga a tensiuni de alimentare, si de la 1 cm departare ai contact. Am vazut un proiect pt masurarea lichidului de parbriz la masini. a utilizat un element de la antena telescopica(antena radio) si pe ea a 'tras' un dop de la vin.In dop era asezati 2 magneti iar in interiorul elementului de antena era un releu reed.pluta cand ajungea la releu il actiona(dupa aceea elementul era umplut cu silicon sanitar).tot acesta il poti face si tu(nu stiu daca dopul din pluta rezista la benzina, cred ca da, daca la amestecul cu alcool a mers.)Si inca o data nu trebuie facut gaora in rezervor fixezi elementul de antena la intrarea robinetului (unele robinete, gen ETZ au filtre interioare de 2cm lungime pe care poate fi prins+au si o 'buza'). sau pe busonul rezervorului(cumperi un buson universal si faci teste)pt fire faci o gaora in buson si cumva incerci sal 'maschezi' firele pana la bord(acuma depinde unde iti este amplasat busonul).Nu vei folosi bec ci led. iar cealalta traba cu senzorul de presiune este inca o idee ingenioasa care sa ma folosit, parca pe un forum maghiar de MZ/ETZ l-am vazut(am pe undeva acasa schema doar ca nu puteam achizitiona piesele necesare: http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=21&t=43683 ).dar nu trebuia sa montezi senzorul in interiorul rezervolrului ci la iesire/robinet pui un T. PS. la ce vrei sati arate ca mai ai 3l in rezervor(mai repede jumatare sau unsfert)?in general motocicletele au un sistem rezerva pe care il actionezi prin rotirea robinetului. Link spre comentariu
augustin87r Postat Septembrie 4, 2009 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2009 Deja m-am apucat de senzorul clasic, l-am pus in rezervor, acum etansez, o sa vad cum merge. Daca nu sunt multumit o sa pun in practica si celelalte idei...Problema idioata cu rezerva e ca trebuie sa o dau cu mana, adica trebuie sa moara motorul ca sa stiu ca trebuie sa comut pe rezerva si e foarte neplacut, mai ales daca depasesti sau urci o panta....Cel mai calumea e sa aiba din fabrica robinet care comuta automat pe rezerva si iti aprinde un led....Am vazut ceva facute cu plutitor care deschide o supapa cand nu prea mai ai benzina.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum