Vizitator dwarf Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Salut. Vreau sa imi construiesc un mic amplificator audio. Sunt incepator dar vreau sa-l fac de la 0 dupa o schema deja conceputa, bineinteles. Intrebarea mea este cam de ce putere sa fie amp am un Transormator cu urmatoarele caracteristici: Marca: NIKOLAIDI F.A. In: 230V Out: 100VA, 12V, 8.33A L-am cumparat de la Densitron, parca 70RON am dat pe el. Dupa mintea mea ar merge un ampplificator de 50 - 60W, dar cred ca ma insel Daca poate cineva sa ma indrume si catre o schema mai simplista si mai HI-FI desi stiu ca daca vreau calitate si schema devine mai complexa. Link spre comentariu
misuraelectronic Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 pe citi ohmi vreti sa il faceti...?pe 4 sau pe 8...? Link spre comentariu
Vizitator dwarf Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Boxele sunt de 4 & 100W, alta alegere nu am decat 4. Link spre comentariu
ratza Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Ar merge cu TDA1558Q sau TDA7560, chiar dac? sînt pentru auto se aud bini?or. Link spre comentariu
zal Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Nu se poate face decît un amplif cu integrate auto. Un exemplu: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/philips/TDA1516.pdf Link spre comentariu
Vizitator dwarf Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Multumesc pentru raspunsuri, ma gandeam al ceva auto la inceput, datorita tensiunii (12v).Am si o sursa PC pe care nu o mai folosesc cu ea pot sa alimentez un amplificator? Link spre comentariu
zal Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Depinde cî?i amperi scoate pe ie?irea de +12V, vezi cît consum? la maxim integratul pe care îl alegi, dublu dac? e stereo ?i folose?ti 2, la?i o marj? de siguran?? de cî?iva amperi. Link spre comentariu