Rotty Postat August 25, 2009 Partajează Postat August 25, 2009 Sunt incepator in domeniu proiectari pe PC, as vrea si eu un program bun, complex si simplu...Ceva usor si sa faca treaba buna ce imi recomandati?Am instalat Eagle insa nu prea stiu ce sa fac prin el Link spre comentariu
oachy Postat August 25, 2009 Partajează Postat August 25, 2009 as vrea si eu un program bun, complex si simplu...Am instalat Eagle insa nu prea stiu ce sa fac prin el Complex sau simplu Ptr ce anume iti trebuie : sa proiectezi, ce?Ce baza de cunostinte ai ????Da si tu mai multe detalii!!!!! Link spre comentariu
Rotty Postat August 25, 2009 Autor Partajează Postat August 25, 2009 Daca tiam spus ca sunt incepator in domeniu proiectari pe PC ... nu am mai folosit niciodata softuri de genu... eu le fac pe hartie cu creionu apoi pe cablaj cu marker ...Am vazut ca cele scoase la imprimanta laser sunt superbe, arata faorte bine... vreau si eu sa fac proiectii ... sa invat sa lucrez intr`un program, insa singurul de care stiu e Eagle si mi se pare aiurea... :( Link spre comentariu
ratza Postat August 25, 2009 Partajează Postat August 25, 2009 Eagle e cel mai simplu ?i e extrem de rapid. Faci schema, dai export în PCB, ordonezi piesele ?i începi s? rutezi. Vezi c? e plin de tutoriale pe net, trebuie doar s? le cau?i ?i s?-?i aloci ni?te timp pentru a-l înv??a. Link spre comentariu
Rotty Postat August 26, 2009 Autor Partajează Postat August 26, 2009 Pentru eagle, trebuie sa creez eu librariile, adica sa creez piesele :-? sau sunt deja in baza de date a programului... mam uitat prin el putin insa nu vad sa fie vreun condensator, rezistenta sau altele... numa integrate par la cate picioruse au ... Vreau un soft usor de folosit, sa nu necesite prea multa bataie de cap... Link spre comentariu