Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator Auto cu 6P3C-E


RockDok

Postări Recomandate

...

Si ce rol mai avea acel repetor? Se putea cupla galvanic cu primul etaj.

De asta vorbeam mai sus http://www.angelfire.com/electronic/fun ... ir-6-B.gif mi se pare mai cinstit.

Nici un rol(o prostie...) ,ba chiar avea potenţial prea ridicat la anod V1-6n2p-pin6("repetorul").

 

Schema trebuie lăsată aşa cum a fost postată ca şi funcţionalitate-conexiuni download/file.php?id=30303&mode=view. poate ajustate anumite valori după caz...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 260
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • RockDok

    124

  • sebi_c

    24

  • Depanatoru

    23

  • +_Florin_+

    13

Top autori în acest subiect

Aa ,vă situaţi în clasaA(PP fără distorsiuni de racordare...) cu un uşor accent AB1(în regimul dumneavoastră de alimentare etaj final Ra_a ar trebui să fie 5k maxim 6K situaţie în care probabil puteţi obţine aprox 18W-sinus-nelimitat în sarcină).Am văzut(acum)aveţi 5k marcat pe schemă.

Link spre comentariu

Motivul pentru care nu m-am grabit sa alimentez amplif-ul este 6N1P, nu-mi place deloc lampa asta la 250V pe care-i am la dispozitie. Tot ce am reusit sa fac este sa lucrez la un Ra de 10k si nicidecum de 47k. M-am uitat in schimb la 6N6P, driver in Priboj, grafic frumos la Ra 22k, inca in studiu.

Link spre comentariu

S-a spus ca nu merge ca si principiu, cel putin Altec arata ca principiul este OK. trebuiesc doar ajustate piesele. 6N6P cu 22k in anozi si 10 k in catozi ar trebui sa fie foarte bun. Merge si 6N1P, am 40Vvv la iesire pe 10k cu 2Vvv intrare adica de doua ori mai mult decit am nevoie. Doar ca este in afara zonei in care mi-ar place mie sa lucreze tubul. Am sa ma uit oricum si la 6N2P, ar "conduce" linistit un 6P3C in A.

Link spre comentariu

Dacă ai în etajul de intrare 160V la anod cum reuşeşti să obţii în catod defazor 80V ?(nu mă prind...) download/file.php?id=30906&mode=view , mă gândeam că ai nevoie la anod- de circa 78-79V sau "greşesc" ?! (pentru circa 80V în catod defazor...)...

 

Foarte bine trasat dreptele de sarcină(68k ,100k) , implementarea lasă de dorit(probabil vor veni corecţiile necesare) în schema dată.

Link spre comentariu

Ca şi recomandare aş majora R3(200K-220K) astfel încât să mai am în catod(6n2p) etaj de intrare 0,7-1V.

Cu alte cuvinte optez pentru curentul iniţial anodic 0,8mA în etajul de intrare şi o tensiune în catod etaj de intrare 1V sau peste.

Link spre comentariu

Am modificat la R3 150k. (Ug aprox. -0.45V). Si 220k este ok, Ia scade la 0.73 mA, Ug aprox. -0.65V iar Rk 820 ohmi + 68 ohmi doar ca dreapta de sarcina incepe sa se apropie prea mult de partea inferioara a graficului, caracteristici curbate. Si fiindca-mi este inca permisa modificarea adaug schema ce va fi pornita.

Link spre comentariu

Ultima schema. Inca este un pic mare Ua dar oricum trebuie sa refac SMPS-ul in sensul ca Ua neaparat trebuie sa apara cu intirziere altfel "in gol" adica pina cind se incalzesc filamentele sare aproape de 500V, foarte neplacut pentru electrolitici. Cum se aude? doar atit, nu-mi va fi rusine cu el in masina. Putere mai mult decit suficienta. Oricum nu nu merg cu "toba mare" in portbagaj.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări