RockDok Postat Aprilie 17, 2010 Autor Partajează Postat Aprilie 17, 2010 Daca tot am amintit de ultima versiune de alimentare o si postez. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 1, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2012 A venit timpul sa ma ocup serios si de amplificatorul pentru masina drept care am incropit schema atasata. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 1, 2012 Partajează Postat Octombrie 1, 2012 A venit timpul sa ma ocup serios si de amplificatorul pentru masina drept care am incropit schema atasata.PP...clasa A(AB) ..wati putini pt masina zic si eu......randament scazut!! Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 1, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2012 Posibil dar am traf-urile gata facute de vreo doi ani, o frumusete de radiator pentru SMPS, lampile EB rezistind la multi G. Ar fi pacat sa nu le pun una pe alta intr-un cadru din cornier de alama sudat si imbracat in tabla perforata pentru aerisire. Un 2x20W tot cred ca scot. Pentru varianta de sute de wati voi folosi ceva in ideea 4CX250B. Dupa ampliful auto urmeaza insa GU81M. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 1, 2012 Partajează Postat Octombrie 1, 2012 De fapt tinind cont de dinamica ampurilor pe tuburi va suna orcum mai bine decit orice "scula" pe integrate ,sunt convins eventual de ce nu 4x20w daca tot e bal :band Link spre comentariu
300B SE Postat Octombrie 1, 2012 Partajează Postat Octombrie 1, 2012 Daca tot am amintit de ultima versiune de alimentare o si postez.Va rog sa repuneti schema sursei de alimentare deoarece a fost stearsa!Multumesc! Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 2, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 2, 2012 Atasat alimentarea. Tr1 si cablajul in studiu. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2012 Schema anterioara este un cosmar din punct de vedere al cablajului asa ca am mai simplificat, in sensul ca m-am apropiat mai mult de sursa de inspiratie si anume Wavebourn Pyramid Amplifier. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 7, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2012 Varianta de alimentare a filamentelor direct din acumulator, poate rezista. Link spre comentariu
hpavictor Postat Octombrie 8, 2012 Partajează Postat Octombrie 8, 2012 Asta da solutie adevarata !!! +1 Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2012 Cablaj, cutia + radiator SMPS supradimensionat precum si o eventuala aranjare in carcasa cu specificatia ca lampile vor fi la orizontala si cablajul catre trafo iesire. Voi atasa schema SMPS "as built" si trafo dupa ce-l pornesc. Chiar in fata va mai veni un cablaj cu mufele audio (eu zic BNC), legaturi catre difuzoare (FL, FR, RL, RR), alimentare si comanda de pornire. Aceasta comanda va trebui sa fie valida doar in cazul in care motorul este pornit altcumva la un 15-20A acumulatorul nu cred ca va tine mai mult de vre-o de ora. Evident se poate instala inca un acumulator tampon care, atunci cind nu merge motorul, sa fie izolat de circuitul de 12V al masinii. Un 50 Ah cred ca ar fi destul. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 17, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 17, 2012 Schema "as built", trafo, fata cablata, plantata si ecranata. A trebuit sa modific traseele in jurul Rl1, pinii acestuia nu erau deloc asa cum imi inchipuiam eu. Am vrut sa renunt la zennerul de 15V dar parca tot mai bine cu el. Culmea ironiei, trebuie sa-mi incropesc un alimentator de 12V care sa dea cel putin 15A, noroc cu niste toroidale aflate-n a mea posedare. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 17, 2012 Partajează Postat Octombrie 17, 2012 Complimente....!!!!!!!Pt alimentare poti face o sursa coboritoare 220/12v -15A sau modificata una de computer eu folosesc un acumulator (tampon) de 90A/12V cind repar ampuri de masina care cer peste 15-40A !!! Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2012 Multumesc dar nu prea sint multumit de prestatia sursei. A trebuit sa modific primarul de la 2x7 spire la 2x6 spire. Sarcina pe Uf: 4buc. 6P3C-E + 2buc. 6N1P + 2buc. 6N2P, sarcina pe Ua: 2 becuri serie de 60W, 200mA. La 11.4V alimentare am 5.6V pe Uf si 370V pe Ua (trebuie lucrat la nr. de spire). Fara sarcina pe Ua, Uf urca peste 7.5V, absolut nesatisfacator. Voi mai face niste experiente cu un acumulator ce trebuie sa apara in curind. Un acord fin a tensiunilor ar putea fi facut doar la finalizarea montajului amplificatorului. Am ajuns la concluzia ca SMPS fara reglajul tensiunii la iesire este OK doar pentru Ua. Piticii mei nu ma lasa sa accept Uf decit intre 6.2V si 6.4V. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 22, 2012 Partajează Postat Octombrie 22, 2012 Personal mi se pare o complicatie inutila alimentarea filamentelor di sursa cind ai 12v...(sunt multe variabile care pot destabiliza sistemul ).permanent si in CC mult mai usor de controlat!!!!!!!tot ce s-a facut in domeniu auto pe tuburi a avut alimentarea filamentelor in CC12-14v,desigur admir mult perseverenta dumneavoastra,cum am mai spus si cu alte ocazii ,o sursa de HT teapana m-ar arunca si pe mine.n joc dar asa prefer sa urmaresc din "umbra" evolutia proiectului dumneavoastra. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum