Depanatoru Postat Septembrie 28, 2009 Partajează Postat Septembrie 28, 2009 De asta am recomandat in comutatie ... Link spre comentariu
blue Postat Septembrie 28, 2009 Partajează Postat Septembrie 28, 2009 Da, comutatia rezolva usor problema, solutia data de mine este doar o alternativa... Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Septembrie 29, 2009 Partajează Postat Septembrie 29, 2009 Multe probleme, comutatii, complicatii. Niste stabilizatoare simple cu 3 piese (rez-zener-trz) pt fiecare filament-sau cate doua paralel- cum am mai spus rezolvau simplu problema fara prea mare bataie de cap.Ma rog, fiecare cu parerea lui... Link spre comentariu
RockDok Postat Septembrie 30, 2009 Autor Partajează Postat Septembrie 30, 2009 Iertata-mi fie ignoranta: intr-un traf de tip push-pull in primar avem doua infasurari cu numar identic de spire, a doua infasurare fata de prima infasurare este bobinata in acelasi sens sau in sens invers? Link spre comentariu
ratza Postat Septembrie 30, 2009 Partajează Postat Septembrie 30, 2009 Se bobineaz? în acela?i sens. Link spre comentariu
THOMAS Postat Septembrie 30, 2009 Partajează Postat Septembrie 30, 2009 Da,in acelasi sens. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 30, 2009 Partajează Postat Septembrie 30, 2009 Nu sit neaparat in acelasi sens... sint numai(inseriate) in faza...sensurile pot fi diferite. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 11, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 11, 2009 OK, m-am lamurit cum este si cu sensul de infasurare drept care voi folosi varianta full-bridge. Atasez schemele si astept critici! Ce nu am finalizat inca este blocul pornit-oprit cu detectie la supra si sub tensiune precum si intirzire pentru Ua. Link spre comentariu
danzup Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 6p3s in SE are prea putina putere audio pentru orice masina !O sa poti sa asculti numai cand masina sta pe loc din pacate !Mai discutam dupa ce termini totul si cand o sa mergi pe drum o sa ai surpriza sa nu se aude nimic din cauza drumului . Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 11, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 11, 2009 Mie nu mi se pare deloc o schema SE. Link spre comentariu
danzup Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 Mie nu mi se pare deloc o schema SE.Da , scuze ,m-am uitat la alta arhiva ! Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 11, 2009 Partajează Postat Octombrie 11, 2009 6p3s in SE are prea putina putere audio pentru orice masina ! O sa poti sa asculti numai cand masina sta pe loc din pacate ! Mai discutam dupa ce termini totul si cand o sa mergi pe drum o sa ai surpriza sa nu se aude nimic din cauza drumului . As mai adauga :-Puterea este mai mult sau mai putin importanta ,in cazul puterilor mici un aspect foarte important !!! SPL_ul de care sint capabile incintele(difuzoarele) la 1W putere electrica aplicata si distanta de 1m ,adica pt puteri relati mici SPL_ul trebuie sa fie mai mare sau egal cu 95dB/W/m ,cu alte cuvinte incintele(difuzoarele) sa produca un zgomot de intensitate 95db cind asupra lor este aplicata o putere de 1W (2,83Vef/8 ohmi...,2Vef/4 ohmi...,1,41Vef/2 ohmi... asa arata Watul pe citeva impedante uzuale). Puterea exprimata in Wati electrici este relativa in raport cu randamentul traductoarelor care transforma aceasta putere electrica mai bine sau mai putin bine mai energic sau mai putin energic in putere acustica. Se poate intimpla ca 5W_10W pe incinte deosebite(cu randament foarte ridicat,SPL foarte mare) sa depaseasca in putere acustica 100W pe incinte de foarte proasta calitate(randament foarte scazut,SPL foarte mic). Una este sa generam 1W pe un difuzor de 80dB/Wm si alta daca generam acelasi 1W pe un difuzor de 102dB/Wm Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 14, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 14, 2009 Am modificat schema pentru alimentarea filamentelor, dupa prerea mea este cea mai simpla acceptabila si evident este "slow turn on". Mi-am luat inima-n dinti si am bobinat un traf SMPS anume primarul 8 spire 8 x CuEm 0.35 iar secundarul 185 spire CuEm 0.35 pe un miez de tipul ETD34 recuperat dintr-o sursa PC. mi-a recomandat adresa [http] pentru calculul transformatoarelor. Sectiunea conductorului bobinei primar este mai mica decit cea recomandata si sint curios cit de tare se va incalzi, asta in cazul in care nu va lua foc direct! Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 28, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 28, 2009 La schema postata anterior pentru un SMPS de la 12V la 280V am gresit numerotarea pinilor TL494. Sper sa nu fi creat prea multa confuzie in rindul celor interesati. Am atasat schema verificata. Link spre comentariu
RockDok Postat Octombrie 31, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2009 Am pornit SMPS-ul dar apare o mica problema: daca nu depasesc un curent de 180 mA prin sarcina pot regla tensiunea intre 230V si 280V, daca depasesc 200mA scade progresiv tensiunea astfel incit la un curent de 350 mA sa am 220V evident nereglabili si tranzistoarele se incalzesc. Presupun ca fenomenul este cauzat de transformatorul subdimensionat drept care voi incerca sa bobinez altul pe un miez mai mare. Daca aveti sugestii (altele in afara de a ma apuca de gradinarit) va rog sa nu ezitati sa mi le spuneti. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum