djlove Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Nu le-am pus in paralel am folosit doar 4 diode si banuiesc ca daca le puneam in paraleltrebuia 8 nu?.Si atunci de unde ai tras concluzia ca rezulta o punte de 6A? Iti e greu sa cauti datasheetul cu google si sa afli singur?Uite aici caracteristicile acelei diode: http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... Xqyzqq.pdf Link spre comentariu
Vizitator TheOne Postat August 27, 2009 Partajează Postat August 27, 2009 Am citit datasheetul....De unde am tras concluzia? de la domnul zal Po?i s? o faci din diodele 1N5402, c? au cîte 3A (mi se pare la 100Vca), din 4 buc??i rezult? o punte de 6A. http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=66&t=45374&st=0&sk=t&sd=a&start=15Daca erai atent de la inceput acum stiai de unde am tras concluzia...... Link spre comentariu
Vizitator djsorin09 Postat Septembrie 1, 2009 Partajează Postat Septembrie 1, 2009 am un transformator dintr-un picup dar nu stiu sal alimentez si cum sai masor puterea pls ajutorrrr :cry: :cry: Link spre comentariu
MifTy Postat Septembrie 1, 2009 Partajează Postat Septembrie 1, 2009 ai un multimetru???ok, presupunem c? traful e în stare bun?, a?a c? pune multimetrul pe rangul de kiloohmi, ?i m?soar? rezisten?a între firele adunate în varni?ul ?la albastru... teoretic, acolo ar trebui s? m?sori rezisten?e de pe la 500 de ohmi în sus, ?i tot teoretic, acolo ar trebui s? fie primarul (un primar de 220 de regul? implic? multe spire cu sârm? sub?ire, ceea ce înseamn? c? rezisten?a ohmic? a înf??ur?rii este destul de ridicat?). o problem? e c? acolo am num?rat cam 5 "sârme"... ceea ce înseamn? c? ai mai multe înf??ur?ri pentru primar, posibil cu prize, ?i posibil ca unele dintre ele s? fi alimentat ?i motorul pickupului, mai ales dac? era unul vechi, cu motor alimentat în curent alternativ...secundarul este format de cele 4 fire mai grosu?e scoase pe partea opus?... acolo ar trebui s? ai rezisten?e ohmice de pân? la 50-60 de ohmi... m?sori pe rangul de omi ai multimetrului, ?i vezi întâi ce eroare are scurtcircuitând tatoarele ?i re?inând valoarea ar?tat?. din ce m?sori, scazi eroarea aia, ?i afli valoarea rezisten?ei ohmice reale a înf??ur?rii ?leia.ce e na?pa e c? traful ar putea fi defect... mie înf??ur?rile alea îmi par cam "afumate"... a?a c? s-ar putea s? ai înf??ur?ri întrerupte... Link spre comentariu
zal Postat Septembrie 1, 2009 Partajează Postat Septembrie 1, 2009 Pare s? fie dintr-un radio cu pick-up, sigur românesc, a?a c? primarul are mai multe înf??ur?ri, între 110-120-127-170-220-237-240Vca. Greu de dib?cit dac? i-a fost t?iat schimb?torul de tensiune, nu prea ai ce face cu el. Link spre comentariu
MifTy Postat Septembrie 2, 2009 Partajează Postat Septembrie 2, 2009 dac? avea primarul bobinat cu prize, se poate s?-l foloseasc?, dac? era conceput ca la magnetofoanele maiak, ?i la pickupurile alea f?cute mai ieftin, de înseriai motorul cu 2 înf??ur?ri în primar.... se cam cere rebobinare.dar la cum arat? carcasa, eu a? face alta, din pertinax...(ou sont les neiges d'antan!! ) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum