mac01 Postat Ianuarie 12, 2020 Partajează Postat Ianuarie 12, 2020 (editat) 1 oră în urmă, tenzen a spus: Ma gindeam sa pun poze si cu interiorul,dar,intr-o alta ordine de idei,mai bine imi vad de treaba mea. Pune bree poze aici si nu te mai supara...ca n-are rost...fiecare om are opinia lui...matale culegi doar ce-ti place si ce este bun! Eu unul vreau sa vad poze din interior cu sursa aia stabilizata si de curent mare. Editat Ianuarie 12, 2020 de mac01 Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 12, 2020 Partajează Postat Ianuarie 12, 2020 Interiorul redresorului este asa.La costructie nu am astupat fanta de intrare a curentului de aer cu plasa,un intrus m-a lasat fara izolatie pe cabluri,au fost schimbate in fuga si nu am mai apucat la vremea aia sa fac din bare de cupru legaturile in interior,organizat,asa cum doream.Am sa postez si schema,dealtfel,dupa cum de vede,extrem de simpla,2 tiristori,citeva rezistoare si un semireglabil,nu necesita reglaje de finete,tolerantele la piese sint mari,fiabilitatea nici nu are rost sa o discutam.Puterea depinde doar de piesele care le ai,traful si tiristorul de putere.La mine sint 4 tiristoare deoarece traful este bialternanta. Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 13, 2020 Partajează Postat Ianuarie 13, 2020 Mai intervin o data,inainte sa inceapa ironia,asa cum am vazut in foarte multe topic-uri,anume,sa rectific un lucru.《Nu traful este bi-alternanta,ci redresarea.》Nu de alta,dar daca >>"citeste" vreun incepator nestiutor si o ia de buna?<<Am observat ce atentie deosebita este necesar sa acorzi cu privire la ce afirmi pe aici,chiar daca greselile de exprimare sint mici si se subintelege din context sensul lor corect,devin subiect de ironie si propaganda de tip rusesc,atit autorul,cit si galeria. Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 13, 2020 Partajează Postat Ianuarie 13, 2020 F tare constructia, felicitari ca ai facut incarcatorul cu mana ta si nu ai luat din comert. E clar ca in cazul tau scula e binevenita. Link spre comentariu
Marian Postat Ianuarie 13, 2020 Partajează Postat Ianuarie 13, 2020 Nu face nimeni propaganda, e un forum liber iar electronica e foarte diversa si la fel si electronistii ( fie ei amatori ori profesionisti ), este normal ca si parerile sa fie impartite. Link spre comentariu
lavynyu Postat Ianuarie 14, 2020 Partajează Postat Ianuarie 14, 2020 Cam ce putere are traful ala ?? Ce tensiuni avea el in secundar in gol ?? Intreb si eu din curiozitate ! Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 14, 2020 Partajează Postat Ianuarie 14, 2020 Are 18 volti in gol.Puterea reala nu am stat sa o analizez prea mult,am legat niste bujii incandescente pe el si am masurat caderea de tensiune.Secundarul este din bara de cupru 2×6 mm,parca.Am mai multe,l-am ales asa pe sprinceana,l-am bagat in sarcina vreo 2 ore,avea vreo 60,poate 70 de grade.Cum corespundea cerintei,l-am plasat la treaba.Daca trebuie mortis,am sa masor traful ca si dimensiuni,oricum trebuie sa inlocuiesc niste conductoare deteriorate. Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 16, 2020 Partajează Postat Ianuarie 16, 2020 Mai am unul in constructie,deocamdata in faza de proiect si adunare de componente.Am doua trafuri care urmeaza sa devina unul singur,insumind 3 kw,minim,functie de bobinaj.Tiristoare am ales 2 zdravene de 320 de amperi bucata,pilotate de alte 2 de 32 de amperi.Mai trebuie sa caut instrumente de panou si sunturi.Intre timp,mai citesc o anecdota,una-alta...pina gasesc bara de cupru pentru secundar. Link spre comentariu
sesebe Postat Ianuarie 16, 2020 Partajează Postat Ianuarie 16, 2020 Schema e secreta? Eu nu am reușit sa o vad pe forum. Nu ca m-ar interesa în mod deosebit dar asa de studiu. Dacă as vrea sa fac ceva similar as folosi o alta abordare în mod cert. Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 16, 2020 Partajează Postat Ianuarie 16, 2020 (editat) Nu e nici un secret.Pur si simplu nu o gasesc in hirtoage.Bine ca am gasit autorul si am incropit-o din nou.Valorile din paranteza le-am pus la al meu.Cele care nu au paranteza au ramas ca in schema.Normal ca ati folosi o alta abordare,dar mie imi place ca constructia sa fie robusta,fiabila prin natura ei si sa fie functionabila atit in timpul meu cit si post-mortem. Editat Ianuarie 16, 2020 de tenzen Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 8, 2020 Partajează Postat Decembrie 8, 2020 salut are cineva documentatia corecta si mai in detaliu decat cea din manual de la epsicom la acest redresor auto. multumesc Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 8, 2020 Partajează Postat Decembrie 8, 2020 Exista scheme mai bune. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 8, 2020 Partajează Postat Decembrie 8, 2020 banuesc nu te contrazic dar asta a functionat cu succes 10 pana l-am dat imprumut cuiva si la terfelit binisor mmai exact la mancat undeva sa umble la reglaje si la dat peste cap iar sincer sa fiu nu inteleg din manual cum se regleaza sa mearga in parametri Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 9, 2020 Partajează Postat Decembrie 9, 2020 Bag-o in simulator si joaca-te! Pui direct DC la intrare iar acumulatorul il simulezi cu o sursa ideala de tensiune inseriata cu o rezistenta intre 10mΩ si 100mΩ. Di vce vad eu are doua pante de incarcare. Cind tensiunea pe acumulator este foarte mica incarca cu un anumit curent (setat din P1) iar dupa ce creste tensiunea incarca la un curent mai mare (curentul suplimntar setat din P2). P3 seteaza tensiunea finala pe acumulator. Nu vad o limitare reala a curentului de incarcare, curent ce depinde de parametrii tranzistoarelor si temperatura. Nu are protectie reala la scurtcircuit pe iesire. Nu are protectie la conectarea inversa a acumulatorului. Posibil sa ma insel si sa nu fi inteles eu schema. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 9, 2020 Partajează Postat Decembrie 9, 2020 ce nu inteleg eu cum e cu reglajuL din P1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum