gauss Postat Decembrie 13, 2017 Partajează Postat Decembrie 13, 2017 (editat) Se intampla cu multe aparate electronice ... industriale , de laborator , sau de larg consum . Mai ales cele din fosta Europa de Est . Cel mai bine la documentatii pe internet stau rusii ... sansa mica sa nu gasesti ceva . Ma rog , din cele de uz curent . La ei , multe AMC - uri si asociate erau de uz dual , si produse 99 % in uzine militare . in fine ... istorie , acum nu mai produc nici ei . Editat Decembrie 13, 2017 de gauss Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 13, 2017 Partajează Postat Decembrie 13, 2017 Poate doar la cele fabricate la ei sa se gaseasca ceva referinte tehnice,altfel aveam sa gasesc macar o adresa unde erau pomenite,nu sa contina date tehnice.Am mai patit asta cu un generator tesla BM598.Daca nu il aveam,tot asa,credeam ca nu s-a fabricat,si e o greseala de memorare tip. Link spre comentariu
gauss Postat Decembrie 13, 2017 Partajează Postat Decembrie 13, 2017 (editat) Da ... e pacat , fiindca ( acum ) intram in posesia unor aparate , unele destul de complexe ... si fara documentatie e mai greu . Chiar daca nu se defecteaza , manualul si schema pot fi esentiale in exploatare . Totusi e ( mai ) bine , acum multi ani in urma , cine avea un multimetru era imparat . S - a mai discutat , chiar a fost o realitate . Ma rog , si constructiile ( reparatiile ) abordate in particular aveau alta complexitate si anvergura , multi au construit pentru uz propriu AMC - uri , constransi de lipsa lor . Personal am facut destule , aveam la fabrica tot ce puteam gandi ca as avea nevoie , ... dar erau pazite ! Chiar la propriu ... Editat Decembrie 13, 2017 de gauss Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 8, 2018 Partajează Postat Februarie 8, 2018 (editat) Am inteles ca tiristorul si rezistenta de putere trebuie montate pe radiator...dar puntea redresoare este necesar sa fie montata pe radiator? Editat Februarie 8, 2018 de mac01 Link spre comentariu
dacos Postat Februarie 8, 2018 Partajează Postat Februarie 8, 2018 Trebuie montată și puntea pe radiator. Se încinge mai mult decât tiristorul și mai puțin decât rezistența. Oricum, trebuie radiator. Altfel o sa crape (am văzut așa ceva)... Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 8, 2018 Partajează Postat Februarie 8, 2018 (editat) Merci...vreau sa elimin cat se poate de mult firele si vroiam sa montez puntea direct pe pcb, iar pcb-ul sa vina prins de radiator. Editat Februarie 8, 2018 de mac01 Link spre comentariu
Florin Apostol Postat Februarie 13, 2019 Partajează Postat Februarie 13, 2019 domnilor am realizat si eu acest montaj pt incarcare acumulator auto.ce sa va spun l-am pus in functiune alimentat la vreo 24 de volti asa frumos reduceam tensiune la 14.8v de mai mare dragul.dar nenorocire dupa ce l-am bagat in cutie nu mai functioneaza.nu se mai deschide tiristorul.am masurat tranzistorii sunt buni tensiune pe poarta am dar tiristorul nu se deschide .m-a disperat ce sa fie oare rog ajutor.multumesc 1 Link spre comentariu
validae Postat Februarie 13, 2019 Partajează Postat Februarie 13, 2019 Cum putem să știm noi ce ai făcut atunci când ai montat placa în cutie ? Ai verificat lipiturile, dacă nu cumva s-a smuls/dezlipit vreun fir sau terminal de componentă ? De obicei asta se întâmplă la manipularea necorespunzătoare a plăcilor.Sau ai vrut să mai dai o gaură de fixare și ai atins vreun traseu....măcar pune poze clare cu partea plantată și cea cu trasee, poate se va observa ceva. Link spre comentariu
blazeu Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 On 12/12/2017 at 3:22 PM, gauss said: Asta romaneasca ... I 4115 , e cam nashpa . Ma rog , trebuie bibilita . E printre ultimele creatii romanesti ... deficitara ( ca executie cel putin ) , dupa parerea mea . Cand am spus ca am cam imbatranit ... m - am referit la greutatea ei . E " bine crescuta " ! Exista si oarece documentatie pe net ... cred ca a fost si pe forum . Maine ( sper ) foto , de la exemplarul meu . . Si eu am avut acces la "modelul" I4115. Si existau acolo vreo 2 sau 3.... Nu am reusit sa "rezolv" niciuna, desi m-ar fi tentat! Destul de ingenioasa prestabilizarea aia cu redresare comandata cu semipunte cu tiristoare.... Acolo era folosita pentru testarea de accesorii auto (lampi, motorase pentru ventilatoare/stergatoare, si altele, atat pe 12 cat si pe 24 de volti) Si eu m-am "rablagit" fizic, as construi pentru asa o sursa un carucior (am facut deja chestia asta pentru traful de sudura si valoreaza de cate ori vreti voi mai mult decat materialele si munca investite!). Totusi, de vreo 20 de ani, cel putin, cumpararea unei baterii de acumulatori noi nu mai reprezinta problema din anii constructiei socialismului. De asemeni, utilizarea mai frecventa a automobilului a schimbat modul de degradare si optica legata de utilizarea acumulatorului, asa ca incarcarea la redresor s-a "rarit" considerabil. (daca tineretea ar sti, daca batranetea ar putea, e tot mai "contondent" valabila!) Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 Nu s - a usurat din 2017 pana acum ... E trasa pe dreapta , desi e ( cred ) functionala . Am alte surse , fac ce face si aceasta . Ma rog , mai " omenesti " . Nu stiu daca mai fiabile ... inca n - am aflat ! P.S. - mai e un topic cu I 4115 . Mai recent ... e si schema , carte tehnica , si varianta mai moderna , cu afisoare ... Link spre comentariu
Florin Apostol Postat Februarie 24, 2019 Partajează Postat Februarie 24, 2019 am realizat acest montaj pt ca vreau sa incarc 2 acumulatori de 75A si sa stea permanent pe incarcare .imi servesc pt alimentarea unui invertor 24vcc/220vca 700w sinus pur.sunt momente cand se intrerupe curentul si raman in bezna si mai ales iarna sa nu raman in frig.deci imi este necesar. Va rog sa ma ajutati la reglaj,mai precis cum se regleaza?fara acumulator se poate regla?Multumesc. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 12, 2019 Partajează Postat Decembrie 12, 2019 a incercat cineva acesta schema practic ? merita telizata https://hobbytronica.ro/incarcator-liniar-pentru-acumulatori-auto-de-12v/ Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 12, 2019 Partajează Postat Decembrie 12, 2019 Traf de Fe-Si de 3-5 kg si radiator de 1mp? Da o sursa ATX cu 494 (probabil cu sutele prin targuri) discutata pana la cele mai mici amanunte la alimentatoare de ce nu atrage atentia? Link spre comentariu
tenzen Postat Decembrie 30, 2019 Partajează Postat Decembrie 30, 2019 Ia colea unul cu tiristoare de 1800 de amperi,diode de alea de tramvai,fara moarte...Sta la 14,5 batut in cuie,indiferent de consum.Nu stiu pe unde e schema,dar e simpla,o sa caut sa o postez.Aparatul are 20 de kile.Tocmai incarcam un acumulator cu el. Link spre comentariu
dacos Postat Decembrie 30, 2019 Partajează Postat Decembrie 30, 2019 Acumulatorul respectiv e încărcat la 35A? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum